Amai van die setlist ken ik niet te veel van :oops: maar weet wel dat het dik in orde was! Erg leuk om te zien dat er nog wat anders tussen zat dan enkel gangbare classics. Ge moet er aanleg voor hebben, wat meer tijd insteken en uw eigen ding mee doen, en dan past als geen ander bijeen zo blijkt. The unknown cases are the most respectfull tracks. Tijdsloze set als ge het mij vraagt, zeker koesteren dus!
Dit weekend naar Frankfurt geweest voor een Omen reunie en iedereen ging daar uit zijn dak toen Patrick Lindsey, Dr Motte, Andy Dux, Tanith, Wolle XDP, Roland Casper en anderen tracks als The First Rebirth, Ravesignal, Insiders, R&S'sen, Music Man's en tal van andere belgische nostalgie speelden. Echt te veel om op te noemen, soms een half uur aan een stuk zoals bij Wolle XDP! Andy Dux heeft zelf speciaal een uurtje New Beat gespeeld. Achteraf zeiden enkelen me dat hun leven er compleet anders zou uitgezien hebben zonder onze belgische dance... mooi mooi... en wederom vant zelfde laken een broek natuurlijk!
Ik had wel meer unieke duitse cult tracks verwacht ipv 90's retro zoals we hem hier kennen! m.a.w. twas den ene classic na den anderen zoals wij de retropartys hier kennen. Blijkbaar doen ze daar veel minder retroparty's dan hier. Veel te veel gewend é wij Belgen... :-)
Als ge vraagt welke belgische dj's ze kennen hoort ge meestal hetzelfde... iedereen vraagt daar hoe het nu met Franky Jones zit, Franky they need you!
Zin om naar buitenland te gaan...?
Heb zelfs ne retro flyer mee van een party die The First Rebirth heet!
Germany or Belgium... I still don't know where I belong to... I am lost... :scratch: