Amai!
Die oude mix van Stanny had ik al, maar die recentere is wel fenomenaal, haha. Hij haalt op sommige momenten echt wel grof geschut boven - en dat voor zo een minzame gast! Even terzijde; mijn ouders wonen een dorp verder - in (Munster)Bilzen, Stanny woont in Eigenbilzen - dus toen ik hem eens interviewde, was dat na een gezonde fietstocht op de Limburgse boerenbuiten. Zijn vrouw ken ik ook nog uit mijn puberjaren (de éérste puberjaren, want ik zit er precies soms nog in). Hij doet het wat rustiger aan nu hij papa is maar die passie is onverminderd, hoor! Respect!
Tofkes mix vind ik ook wel goed: de mixen zijn wat minder maar de platenkeuze en inderdaad, de flow zijn zalig!
Maar die van Franky ligt me ook enorm! Ik kreeg er hier ter plekke een geniaal idee van:
BLIJF FIT MET FRANKY'S FITNESS
Een fitness-dvd muzikaal begeleid door Dr. Jones en van oefeningen voorzien door Dr. Poppers
Twee medische experts in de domeinen der muziek- en danstherapie
Goed, ik heb hier al wat bewegingen gemaakt op die mix, wat ik nu nog nodig heb is een cameraman/ vrouw en een paar lenige en bevallige dames - Franky, misschien kan jij wat selecteren daar in de Shaft of zo? - die nét verstandig genoeg zijn om mijn moves na te doen. Wow, ik heb een geniaal pasje op die Daft Punk! Wordt een hit! Misschien ook maar meteen een lijn met kleding en fitnessmatjes ontwerpen. Zweetbandjes, leggings en sportondergoed met het Enterprise-logo! Fantastisch!