Enterprise schreeffunnyproffy2 schreefik heb zojuist even de setjes van Franky Jones geluisterd: ......
Ben jij toevallig de persoon die in Shaft die LIQUID is komen vragen ? Ik dacht dat ik hem niet bijhad maar later thuis bleek hij toch tussen men cd's te zitten. Als ik had geweten was ik er wel mee gestopt....... :roll:
Soit toch bedankt voor de vele positieve reacties π
Neen, ik was niet in Shaft.:oops: En als ik er wel was geweest ben ik niet het type om te vragen om een bepaalde plaat te draaien. Ik vind dat de dj dat zelf moet kunnen bepalen - het is per slot van rekening geen trouwerij waar de klant bepaald en betaald!... π
Ik was vroeger zelfs nog te verlegen om zelfs naar cassettes te vragen van de sets - heb er in al die jaren (begin 90-begin 2000) in totaal iets van 4 gekocht denk ik. , dat vind ik achteraf natuurlijk spijtig want anders had ik nog heel wat leuke sets van Baccardi, Carat :cheers: en Outline gehad, maar goed zo is er meer waar ik spijt van heb [ik heb zo ook bijvoorbeeld mijn "Steve Mason Experience" tapes van begin 90 overgespeeld met livesets uit de FUSE van enkele jaren daarna]. :eye: