Enterprise schreefwooywood schreef
jaja 31/10 en 10/11 op de Retro's in de CM ben ik erbij !!
n:
Met alle respect,maar mag ik nu eens vragen als er in de Cherry moon een retro wordt gehouden. Dan draaien zowel jij als de andere dj(Yves oa) steeds dezelfde populaire retro platen,je kan de avond al zo voorspellen. Er zijn vroeger jaren toch nog wel veel andere platen gemaakt. En dan bedoel ik wat meer oncommercieele zaken.
Kijk ik zou ook veel liever die mindere bekende maar betere retro draaien, heb ik trouwens eens gedaan. Heel veel oude breaks van XL eerste Prodigy's en meer van dat stuff. Achteraf kreeg ik te horen van de eigenaar en de klanten dat ze het mijn slechtste set ooit in de CM vonden. 95% van de klienten willen steeds diezelfde plaatjes horen elk jaar terug....... Dus we geven wat er gevraagd word. Maar geloof me er zijn andere oldschool feesten waar ik me wel serieus laat gaan.......
Als je die oncommercieele zaken wilt horen moet je dus al zeker niet naar
een megadiscotheek als de CM gaan. Ga dan bv eens naar feesten zoals yoko ono in gent. En elk jaar heb je in september in Amsterdam HOUSEQLASSICS wat heel vet is, vooral de oude hardere ravesound word daar gedraaid......... Hoop dat dit een antwoord op jou vraag is
😃[/quote]
Thanks voor je reply,
Beste muziek van jou vind ik persoonlijk de keer dat je eens in extreme was ook op een retro party dacht ik,je draaide toen van 5u s'morgens tot ...
groeten