[verwijderd] deze lag in lokeren en ging ik altijd naar toe op zondagavond nadat den bel air was gesloten. was er heel klein maar ook een hele goede sfeer altijd. dj ken ik niet meer, hoop dat iemand deze club kende :lol:
cloud t'zal wel aantal keren geweest toen balmoral dichtging dj's waren toen oa kevin,nordin en pascal legrand denk ik
[verwijderd] heb hier zelfs nog een tapeke van white house 16-08-97 , weet wel niet meer of het van kevin of pascal was als ik iemand er een plezier mee kan doen let me know
[verwijderd] Ja, ben daar ook nog regelmatig op visite geweest 8) toffe sfeer, goede muziek, waar is de tijd -->Ben wel geinterseerd voor dat tapeke, ben verzamerlaar 🙂
[verwijderd] je bent van Gent ? me too, heb je er van kevin ? ik heb er een aantal van axiome, bal, humantec, ... ook nog diverse van andere clubs kings,extreme,arenchi,labush,.... steeds interesse om er uit te wisselen
[verwijderd] Del@y schreefheb hier zelfs nog een tapeke van white house 16-08-97 , weet wel niet meer of het van kevin of pascal was als ik iemand er een plezier mee kan doen let me know heb er stuk of vier van, dus als je die wilt. ik speel al lang geen tapes meer :wink:
[verwijderd] 007 je bent van hamme? ik oorspronkelijk ook, kennen we elkaar speel nog steeds mijn tapes van 94-2001 gewoon omdat ik geen afscheid kan nemen van die tijd dat ik uitging, steeds kippevel "nostalgie"
[verwijderd] Del@y schreef007 je bent van hamme? ik oorspronkelijk ook, kennen we elkaar speel nog steeds mijn tapes van 94-2001 gewoon omdat ik geen afscheid kan nemen van die tijd dat ik uitging, steeds kippevel "nostalgie"ja dat goed zijn als wij elkaar kennen, ben er 29 :wink:
[verwijderd] is idd parenclub geweest. parenclub is gesloten en de white house is terug open gegaan als discotheek. Momenteel dus terug geopend, ma ge hoort er nooit iets van...
[verwijderd] Maat van mij is onlangs naar white house geweest. Nordin draaide toen, schijnt dat ginder wel wijs is.
[verwijderd] ja , geeft niet hoor ! we hebben het over den diene in Lokeren, maar in affligem er er ook een club die zo heet, ben er vandaag nog gepaseerd !!!
[verwijderd] Hebben ze eigenlijk zelf geen inspiritie om een goede naam te bedenken en te teren op de bekendheid van vroeger, ok commercieel gezien is het wel een goede zet zo'n naam te gebruiken maar komkomkom laat die legendes maet rust!!!