Joke Weet iemand nog of Piet leeft ? De mens was al 50 toen ik daar nog werkte, en ik zou hem dolgraag nog es ontmoeten.
Joke Jongen, je bent nu 20, maw, je was toen amper 6 jaar oud.... :-) Vergelijk jouw oma niet met Piet... ;-))) you have no idea who you're talking about sweety
StevenR_73 ooit eens tegengekomen aan een nafstation, stuk in de nacht, op de weg van Gent naar Antwerpen, schoon poppemieke erneffe π
Stanne StevenR_73 schreefooit eens tegengekomen aan een nafstation, stuk in de nacht, op de weg van Gent naar Antwerpen, schoon poppemieke erneffe π Ge moet ni schoon zijn om...... π
StevenR_73 Stanne schreefStevenR_73 schreefooit eens tegengekomen aan een nafstation, stuk in de nacht, op de weg van Gent naar Antwerpen, schoon poppemieke erneffe π Ge moet ni schoon zijn om...... π .....enkel een dikke portefeuille :mrgreen:
innerlanscape Laatste keer da ik Piet gezien heb, da was toen die de Bel-Air runde. Denk '95- '96 greetz
Tahoma De periode van Bel Air, New Bel Air zou Piet in Oud-Turnhout hebben gewoond (of toch in de buurt van, want zijn zoontje speelde toen bij KSK Oosthoven) Na de sluiting van New Bel Air zou Piet richting ItaliΓ« vertrokken zijn...
ThaMan Ik vond het maar een norse vervelende kerel... Alhoewel je in dat milieu zat je ook niet op je kop kon laten schijten en je echt moest laten zien wie den baas was. Kzou er toch niet graag een zabber van gehad hebben zene... Kweet nog goed dat ik tegen de omheining rond de dancefloor hing in de Globe en hij me zonder pardon nen duw gaf omdat ge zogezegd niet mocht hangen... :scratch: