Red_Army ik dacht dat Westbam en Marusha ook langsgeweest waren in Extreme. Als Peter Hoogland in de WOF mag, dan die 2 zeker :-)
quincy Red Army schreefik dacht dat Westbam en Marusha ook langsgeweest waren in Extreme. Als Peter Hoogland in de WOF mag, dan die 2 zeker :-) zeker en vast, als je nog namen weet mag je die gerust opsommen want kan natuurlijk alles niet weten ๐
quincy UPDATE > New Online sets: (subscribe now!): Phi Phi @ Extreme - Affligem (Monday 27.12.1999) > new Phi Phi @ Extreme - Affligem (Monday 01.10.2001) > new Phi Phi @ Extreme - Affligem (Monday 13.07.1999) Phi Phi @ Extreme - Affligem (Monday 23-07-2001) Phi Phi & Peter @ Extreme - Affligem "New Years day" (Monday 01-01-2001) Phi Phi @ Extreme - Affligem (Monday 04-02-2001) Quincy @ Extreme - Affligem (Saturday 01-09-2001) www.extremeonmondays.be
quincy Gisteren nog eens een nieuw setje online gesmeten, met dank aan Tijne. Phi Phi Live opgenomen in Extreme op maandag 25.12.2000. Downloaden via Extreme On Mondays website (MUSIC sectie) Enjoy ๐
Trab quincy schreefGisteren nog eens een nieuw setje online gesmeten, met dank aan Tijne. Hehe, dit setje komt eigenlijk van mij. Heb ik nog geript voor legendaryclubs hier. Maar geen probleem hoor ;-) Trouwens, dit was mijn beste tapeke van extreme! Het was toen kerstavond en de set is tegen negen uur s'morgens opgenomen :twisted:
quincy Trab schreefquincy schreefGisteren nog eens een nieuw setje online gesmeten, met dank aan Tijne. Hehe, dit setje komt eigenlijk van mij. Heb ik nog geript voor legendaryclubs hier. Maar geen probleem hoor ;-) Trouwens, dit was mijn beste tapeke van extreme :twisted: Moest je nog setjes hebben van die periode, altijd welkom ๐ Wel een heel goe setje, thanks!
Psytox gisteren ook twee setjes van phi-phi in extreme gevonden, ga ze proberen op te nemen deze week. Zijn beruchte "At the villa" plaat zit er ook in. Volgens de overlevering tussen volkstammen: een plaat die vervormd was in de brand in ATV en die hij toch bleef draaien. Of het waar is weet ik nie, mor hij speelt alleszins die plaat wel 8)
quincy Psytox schreefgisteren ook twee setjes van phi-phi in extreme gevonden, ga ze proberen op te nemen deze week. Zijn beruchte "At the villa" plaat zit er ook in. Volgens de overlevering tussen volkstammen: een plaat die vervormd was in de brand in ATV en die hij toch bleef draaien. Of het waar is weet ik nie, mor hij speelt alleszins die plaat wel 8) we zijn benieuwd :mrgreen:
elkewelke Trab schreefquincy schreefGisteren nog eens een nieuw setje online gesmeten, met dank aan Tijne. Hehe, dit setje komt eigenlijk van mij. Heb ik nog geript voor legendaryclubs hier. Maar geen probleem hoor ;-) Trouwens, dit was mijn beste tapeke van extreme! Het was toen kerstavond en de set is tegen negen uur s'morgens opgenomen :twisted: en dit was de flyer van die nacht ๐
Tijne Trab schreefquincy schreefGisteren nog eens een nieuw setje online gesmeten, met dank aan Tijne. Hehe, dit setje komt eigenlijk van mij. Heb ik nog geript voor legendaryclubs hier. Maar geen probleem hoor ;-) Trouwens, dit was mijn beste tapeke van extreme! Het was toen kerstavond en de set is tegen negen uur s'morgens opgenomen :twisted: hehe, kan goe zijn man, alvast bedankt (moest ik je toen niet bedankt hebben), ik haal men setjes beetje van overal en hoogst wss zal het dus van hier kome en zo is het dus bij quincy terechtgekome :mrgreen:
Trab elkewelke schreefen dit was de flyer van die nacht ๐ Zalig! Zoals op de flyer staat, was het toen ook coca-cola night. Heel de avond gratis cola, waardoor ik geld over had om deze tape te kopen. Ik had zelfs nog genoeg om mijn deel van de taxirit terug naar Mechelen te betalen. Als 18 jarigen beschikten wij nog niet over een auto. Dank u coca-cola ๐