๐ Man man, mersie allemaal vo de memoires, de fotokes en DE CASSETTE.mp3's haaaahh! Ik was de mijn kwijt behave 1, m'n beste, ma die ben ik jaren terug op een grieks eiland vergeten :pig: Ik werkte 'snachts behalve op maandag, en toen leerde'k Extreme kenne.. Was alwel mee op tsjok geweest me wa maten ma eigelijk was 'den house' ni echt helema men ding. Er waren vette liekes en stromingen bij ma ik kom aanvankelijk uit de gitarenkant van de muziek, ..ma ne mens moet toch es vanalles meegemaakt hebbe he. Ik kan muzikaal van vanalles geniete zolang da ma geen schlagers zen want da ga me echt te wijd ma diene eerste maandag in Affligem:"Hie kommek nog!" Zen er in een dik jaar best welwa mondays geweest en hem mij er telkens letterkijk kapot geammezeerd! Er mochten dan wel zotten op de baan van komen en een schietpartij en wa vo scheve verhalen hier en daar dan nog, ik hem mij in geeneen ander kot zo op mijn gemak gevoeld als daar. En mss was't omda'k daar zo op mijn gemak was, ma heb daar nooit agressie gevoeld, iedereen was met iedereen aan't feesten ipv die ego-battle die ik elders ervaarde/ervoer(?wathever). Daar vertrok ik zelfs met plezier alleen naartoe. Ben gestopt met uitgaan vlak voor het verwelkingsproces zich heeft voorgedaan dus ik ben dankbaar da'k het nog heb mogen meemaken, het forum heeft mijn teletijdmachientje in mijn geest weer flink wat scherper gezet, ik ben er net weer even geweest se! hehe Die periode mag dan wel gatenkaas zijn, het op dinsdagmorgen helemaal leeggedanst stikkapot in het witte daglicht buitenkome :retard: en "niet echt maatschappelijk geconformeerd" al pruttelend gaan laat-in-de-ochtendspitsen was ik toch nogni vergeten ze : ) ,die 100fr vo ne cola daarintege :roll:
Zielen van toen, geniet van de mooie herinneringen, ze zitten achter je ogen, bezoek ze af en toe eens, tot daar!
Cheerio!