quincy Eindelijk eens binnengeraakt en zoals Administrator al aangaf, het gebouw is heel slechte toestand :cry: Heb foto's genomen, er staan er al enkele online op: De rest volgt maandag.
rizzo ziet er idd niet al te best uit, maar m.i. gaat het niet om structurele dingen. Beetje opkalefateren en da's weer in optima forma.
Sunreezer Ik vraag me toch af wat die vlaggen van Quickstep daar hangen te doen. En dat het daar binnenregent komt volgens mij toch door het feit dat ze al die aircobakken hebben uitgebroken en beneden gezet, en door die gaten die vrijgekomen zijn zeikt het nu zo naar binnen.
back_to_the_90s pooley schreefmmm die extreme lichtreclame lijkt me interessant ๐ da was ik ook aant denken. misschien 1 van dees ook is langs gaan ๐
quincy beter alles laten hangen want als iedereen daar nu dingen gaat beginnen meenemen zal die poort denk ik snel terug gesloten worden. ik ga dan liever regelmatig es kijken om herinneringen boven te halen ๐
varth Als je daar terug iets wil openhouden dat een beetje aan de hedendaagse normen voldoet, moet je er toch een smak geld tegenaan gooien denk ik. Ik vind het gewoon al erg dat er met dat gebouw helemaal niets gebeurt.
Psytox kom d'er gelijk nie goe van :cry: en voor wie dacht dat de drank in clubs veel duurder zijn geworden: bij deze is het tegendeel bewezen :roll:
quincy Extreme is altijd รฉรฉn van de duurdere clubs geweest, voor kwaliteit moet je willen betalen 8) Die karaf cola enzo zal dienen voor mensen die een fles korte drank nemen, denk niet dat je een karaf cola afzonderlijk kon kopen.
Trab quincy schreefExtreme is altijd รฉรฉn van de duurdere clubs geweest, voor kwaliteit moet je willen betalen 8) Die karaf cola enzo zal dienen voor mensen die een fles korte drank nemen, denk niet dat je een karaf cola afzonderlijk kon kopen. Jep, die karaf kreeg je bv bij een whisky cola. Daar zat juist genoeg in voor een glas sterke drank te vullen.
Sunreezer quincy schreefbeter alles laten hangen want als iedereen daar nu dingen gaat beginnen meenemen zal die poort denk ik snel terug gesloten worden. ik ga dan liever regelmatig es kijken om herinneringen boven te halen ๐ Inderdaad, ik zou het heel jammer vinden als iedereen daar nu ook opeens zou gaan binnenkruipen om alles wat los staat mee te pikken.