After schreefIk heb op de Closing Party van CM zitten wenen om half 11
dat was voor ons de afsluiter van ONS leven, ONZE club, dat was FUN, dat was UITGAAN, dat was MUZIEK!
Wij hier met ons bendeken is een beetje hetzelfde verhaal.
The after-Cm periode is lang duister geweest, veel gewoon op café gezeten verhalen bovengehaald. Nu het terug open is en we ook héél af en toe eens ergens anders een stapke zetten is het zelden dat ik na 3 uur thuiskom. De sfeer is er gewoon uit. Bij retro's ofzo of op parties met oud bekend volk, dat is nog een andere zaak maar toch.
Nu begrijp ik wel meer waarom oudere broers en zussen hier zeiden van; "geniet maar lang genoeg van uwe jeugd, want eens ge ouder wordt ziet het leven er héél anders uit"
Zowiezo met het einde van Outsoon en de andere richting van vele clubs (La Bush las ik ook ergens hier), denk ik dat voor de echte ancien het begin van het einde op mainstream vlak stillaan is ingezet. Oké zoals Quincy dacht ik hier aanhaald, zullen er her en der in een klein of donker kot nog wel leuke party's zijn. Maar zoals ik het beleef is de gouden periode toch voorbij, zowel op muzikaal als op sfeervlak.
Misschien is dat nu enkel voor mij persoonlijk, maar ik heb de indruk dat het groepsgevoel er de dag van vandaag veel minder is als vroeger.
Het heeft allemaal een beetje té veel met imago etcetera te maken.
Een beetje een maatschappelijk probleem denk ik.
Ma swoit daar ga ik niet over uitwijden, want dan lul ik hier nog een uur verder denk ik.