Sorry voor het tweede nachtelijk bericht, maar we zitten hier alweer op een homeparty met veel te veel drank om goed te zijn 😃 en ik wou gewoon iets zeggen:
ik heb, zoals vele hier, massa's sets & movies over vroeger, en het moet gezegd, het wordt erger & erger in het uitgaansleven (wat daarom niet slecht is voor deze maatschappij), maar ik begin het nu toch zwaar te missen hoor! Ik ben slechts 27 jaar - ik weet dat de meeste hier ouder zijn - maar geloof mij vrij, we hebben een beetje (10 jaar 3 dagen per week) de goede oude tijd meegemaakt. Oa dankzij zowel clubs, danscafé's, techno parties & mega events.
En dat maakt ons verdrietig soms, neen? De zin om weg te gaan is totaaaaaaal weg, we kennen iedere dancing, 80% van de clubs zijn een schil van wat het vroeger was, de enige muziek die ons nog interesseert zijn onze eigen tapes,...
Ik heb op de Closing Party van CM zitten wenen om half 11
dat was voor ons de afsluiter van ONS leven, ONZE club, dat was FUN, dat was UITGAAN, dat was MUZIEK!
En CM is dan nog maar 1 van de 5 vaste stekken uit onze jeugdjaren.
Anyway, no regrets & thank god dat we de sets & movies nog hebben om ons aan op te trekken.
Respect voor Devilex aka Administrator van dit forum.
Een man die zoals mij hunkert naar de goede ouwe muziek van vroeger, die in the end steeds op hetzelfde neerkwam, imho
trance zweef muziek om oh zo zalig bij weg te dromen :-)