varth schreefKomt er eigenlijk een speciale final edition ofzo?
Blijft de website misschien nog bestaan?
issue 170 (met adam beyer op de cover) is de allerlaatste out soon… we hebben het slechte nieuws zelf pas gekregen net voordat we in druk gingen, dus we hebben er geen speciale editie meer van kunnen maken 🙁
de website blijft voorlopig nog online, maar updates zullen er ni echt meer gebeuren, vrees ik…
Nostalgie90 schreef maar het zegt me niet veel meer .... andere doelgroep voor ogen zeker?
nope, onze doelgroep is altijd een publiek geweest dat op zoek was naar nieuwe interessante zaken in de clubbing scene en de huidige clubscene representeren… kdenk dat we daar toch wel tot op het einde in geslaagd zijn (beetje meegaan met uwen tijd ook he… we leven in 2008 nu en ni meer in 1994 😉)
varth schreefDe bijdrages over games, dvd's ect boeiden mij totaal niet (wegens geen interesse).
games, dvd en movies waren max 3 pagina's in totaal van de 68. en dat waren ook altijd de eerste pagina's die wegvielen als we extra interviews of reviews konden zetten (games en films hebben trouwens zo goed altijd al in out soon gestaan, zelfs in 1994)
varth schreefVerder had ik de indruk dat de edities precies altijd dunner werden en het formaat steeds kleiner.
vanaf out soon 120 (± 4,5 jaar geleden) werd out soon op A5 formaat gedrukt en meestal op 68 pagina's, heel af en toe hebben we eens 84 pagina's kunnen doen, maar dat kon enkel maar als er meer inkomsten waren, aangezien we altijd per katern van 16 pagina's extra moesten werken dan (en dat kost véél geld extra).