StevenR_73 djginod schreefback to the 90's schreefik heb niks tegen hollanders int algemeen hé. maar wel tegen de ploeg 😃 ik wist ni da Bouma nog international was,waar speeld die tegenwoordig? Aston Villa Mja, de ploeg doet in ieder geval wel mee aan het EK 😛 Oke, we zitten wel in de zwaarste poule, maar ik heb een zwak voor Van Basten, dus ik HOOP dat ze de poule doorkomen. Maar van Italië en of Frankrijk winnen, hmmmm :roll: is je huis al oranje? :mrgreen:
StevenR_73 littlepsycho schreefportugal 8) deco - ronaldo - nani - carvalho - maniche - ... grote voetballer, maar kzou die zo graag eens 1x doormidden stampen :twisted:
StevenR_73 dj_neo schreefWat heeft iedereen toch tegen hem? 😃 kijk naar een Messi en vergelijk (de streken, niet het voetbal) 😉 Maradonna had zoveel streken ni op een voetbalveld 8)
Stanne Portugezen: wijze gasten en wreed ambiance. Heb ze ondertussen ook als superfavoriet getipt na die "veldslag" tegen de Turken. Wel nog effe Spanje afwachten denk.
back_to_the_90s Stanne schreefWel nog effe Spanje afwachten denk. is al bijna ieder tornooi hetzelfde voor die manne. halve finale en that's it,zou het toch is anders willen zien.
back_to_the_90s de fransen waren ook al geene vette. volgende wedstrijd van hetzelfde niveau en ze mogen inpakken 😃
djginod tomaz schreefhup holland hup :cheese: Ik ben inderdaad erg blij voor van Basten. Dit resultaat kan hij toch maar mooi meenemen alvast. 3-0 winnen van de huidige wereldkampioen ! Dit was voetbal, dit was genieten !!!
Sunreezer Die Hollanders dat is toch nogal een verschil met dat stom systeem hier in Belgie hoor, als één man achter één ploeg.