lol, had mij post effe weggedaan omdat ik het in dit topic niet echt vond passen, mor soit ๐
wat minimal betreft dat is een andere discussie.
ik heb het over djs die niks met techno of minimal techno te maken hadden en nu plots de overstap maken. Danny Tenaglia die overstapt naar minimal is zoals Roger Sanchez die zoy jump beginnen draaien.
dat er djs zijn die minimal draaien no big deal, ieder zijn ding, dan ga je gewoon niet naar zulke djs kijken en heb je er geen last van. Maar dat nu plots house, progressive trance, tech house en elektro house djs minimal techno beginnen draaien vind ik toch wel een spijtige evolutie.
ik hoor die muziek niet graag, kan er mij totaal niet in vinden en snap de vibe er niet van, dus mensen zoals ik kun je dan niet overtuigen met "er is goeie muziek en er is slechte muziek".
ik hoor gerust nog het verschil tussen een warme diepe house plaat (zoals Danny tenaglia dat kon ) of een indusriele progressive trance plaat ร la Chris Fortier en een minimal techno plaat ๐ (wat voor de aanhangers ook goed en warm kan klinken)
ik kan je verzekeren dat het voor mij de laatste 2 jaar zoeken en zoeken is naar muziek die mij nog kan bekoren, en elke week begint het moeilijker en moeilijker te worden ...
en ik ben akkoord met het feit dat minimal evolutie is, maar evolutie voor de techno niet voor trance, house, progressive, ...
Steve Bug noem ik ook geen minimal, gelukkig maar of nog iemand die ik van mijn lijstje kan schrappen.
enige hoop dat ik nog heb is dat mensen als Aril Brikha, Jimmy Van M, John Digweed, Phi Phi, Roger Sanchez en dergelijke nog bij hun sound blijven :?