back_to_the_90s djginod schreefrare plek voor een cd wisselaar.... de hebde met die tuningfreaks hรฉ,geen plaats is te zot om iets te installeren :mrgreen:
Dr_Poppers back to the 90's schreefdjginod schreefrare plek voor een cd wisselaar.... de hebde met die tuningfreaks hรฉ,geen plaats is te zot om iets te installeren :mrgreen: Ik bedoelde eigenlijk gewoon om er over te rijden! :mrgreen: :mrgreen:
back_to_the_90s ik was mee ze Dr poppers ๐ :mrgreen: de laatste weken staat er weer veel reggae op thuis en in den auto.
Stanne Kgaan mij een zondag nog is nor Werchter verplaatsen se. Kaiser Chiefs, pils, Beck, pils, Underworld, pils, dEUS,.....pils, nasigoring, pils, friet,.... Word een mooie en gezonde dag ๐
back_to_the_90s Stanne schreefKgaan mij een zondag nog is nor Werchter verplaatsen se. Kaiser Chiefs, pils, Beck, pils, Underworld, pils, dEUS,.....pils, nasigoring, pils, friet,.... Word een mooie en gezonde dag ๐ moet daar geen s achter?
dj_neo Werchter zegt mij nu echt niets,hรฉ. Daar wat in de modder staan ploeteren, in de regen, dat volkje... Geef mij ergens iets binnen ๐
Stanne back to the 90's schreefStanne schreefKgaan mij een zondag nog is nor Werchter verplaatsen se. Kaiser Chiefs, pils, Beck, pils, Underworld, pils, dEUS,.....pils, nasigoring, pils, friet,.... Word een mooie en gezonde dag ๐ moet daar geen s achter? ? of in betere versie
back_to_the_90s awel stanne ik ben telleurgesteld zenne. nu had ek toch gedacht dat ge ze door zou hebben :mrgreen:
MUC back to the 90's schreefawel stanne ik ben telleurgesteld zenne. nu had ek toch gedacht dat ge ze door zou hebben :mrgreen: de leeftijd speelt hem waarschijnlijk al parten...
Stanne Amerikaans bier drink ni ๐ Alst da is da ge wilt zeggen tenminste want ja..... zo'n dagske ouder ๐
Stanne M.U.C. schreefStanne schreef pils heb jij ook zo een pc waar je maar รฉรฉn L kan typen :?: Moestek ook 3 keer lezen...... :? :mrgreen:
StevenR_73 dj_neo schreefWerchter zegt mij nu echt niets,hรฉ. Daar wat in de modder staan ploeteren, in de regen, dat volkje... Geef mij ergens iets binnen ๐ ni al te groot, ni al teveel licht en Deg moet al zeker spelen 8) ๐
Dr_Poppers De eerste keer dat ik op Rock Werchter was, was in 1975 in de Chirolokalen! Ik weet er wel niet meer veel van, want ik zat toen high van de spacemoederkoek in de buik van ons mama! :eye: ๐
tomaz Na Yeasayer weer een leuke ontdekking gedaan in het folky rock genre: Xavier Rudd. http://www.youtube.com/watch?v=jeuDR7n_XpI
Stanne Nieuwe Bond single van Jack White & en dingeskes Alicia Keys (of zoiets): nog is nen echten djoef op de muil :bom: