lemant dj_neo schreefGoed nummer Tracy Chapman - Fast Car. Die vertolking zelf nog beter idd. ๐ Het eerste vinyl-singletje dat ik ooit kocht (in Brussel in een winkeltje in de City).
Dj_Sven_Larsson Wat ze momenteel weer terug spelen op StuBru en dat ik echt een zalige plaat vind is Squarepusher met my red hot car. die nieuwe Hip hop track : M.I.A. - Paper planes vind ik ook wel netjes gedaan
lemant Dj Sven Larsson schreefWat ze momenteel weer terug spelen op StuBru en dat ik echt een zalige plaat vind is Squarepusher met my red hot car. die nieuwe Hip hop track : M.I.A. - Paper planes vind ik ook wel netjes gedaan Die volledig MIA-cd is dik in orde (net als haar debuut). 'k Heb ze over 2 jaar eens live gezien ... op 10days dan nog.
varth lemant schreef Die volledig MIA-cd is dik in orde (net als haar debuut). 'k Heb ze over 2 jaar eens live gezien ... op 10days dan nog. jep ik ook, die stonden toen voor Jamie Lidell geprogrammeerd. Ik vond het niet slecht, maar na 4-5 nrs had ik het wel gehad
Flasheur Dj Sven Larsson schreefWat ze momenteel weer terug spelen op StuBru en dat ik echt een zalige plaat vind is Squarepusher met my red hot car. die nieuwe Hip hop track : M.I.A. - Paper planes vind ik ook wel netjes gedaan bij ons op radio scorpio wordt die al ongeveer 6 maand gedraaid :mrgreen:
Trab Dj Sven Larsson schreefdie nieuwe Hip hop track : M.I.A. - Paper planes vind ik ook wel netjes gedaan Misschien ligt het aan mij, maar die zingt toch zo vals als een kat? ๐
Dj_Sven_Larsson Trab schreefDj Sven Larsson schreefdie nieuwe Hip hop track : M.I.A. - Paper planes vind ik ook wel netjes gedaan Misschien ligt het aan mij, maar die zingt toch zo vals als een kat? ๐ Zou goed kunnen, maar zo zijn er zovele. ๐
tomaz Trab schreefDj Sven Larsson schreefdie nieuwe Hip hop track : M.I.A. - Paper planes vind ik ook wel netjes gedaan Misschien ligt het aan mij, maar die zingt toch zo vals als een kat? ๐ meest irritant nummer van 't moment...
Dj_Sven_Larsson tomaz schreefTrab schreefDj Sven Larsson schreefdie nieuwe Hip hop track : M.I.A. - Paper planes vind ik ook wel netjes gedaan Misschien ligt het aan mij, maar die zingt toch zo vals als een kat? ๐ meest irritant nummer van 't moment... Dan zult ge een tijdje Stubru niet mogen opzetten, want het is ondertussen de Hotshot geworden. Of was dat nu vorige week ๐
Dj_Sven_Larsson Stanne schreefVorige week was het Jeugd van Tegenwoordig met hun wartaal maar wel geen slecht nummer. Holleleer of hoe heet het ๐ Best wel een leuk nummertje.
Stanne Ook niet mis: het duet van Marc Lanegan met Isabell Campbell. Lanegan is nochtans nen geboren en getogen stonerrocker. Soort van Nick Cave-Kylie Minogue samenwerking. Beaty & the beast.....werkt altijd ๐
ThaMan Kvind "Erykah Badu - Honey" wel een lekker nrke. vind er wat 70's soul in terug, kan me wel bekoren De "Ron Trent Remix" ervan is ook wel chillen...
tomaz Flasheur schreefbij ons op radio scorpio wordt die al ongeveer 6 maand gedraaid :mrgreen: Is inderdaad eigenlijk een nummer van 2007, maar nu terug uitgebracht met extra mixes. Maar ik blijf het slecht vinden :mrgreen:
Pakrac Helemaal eens met de stijlen van Nostalgie en voor mij mag daar newwave en bepaalde punk en electro funk ook bij komen. Maar das dan wellicht omdat er tussen die genres een bepaalde crossover is geweest met vroege dance scene? ghihi 8)
dj_neo Juist een paar CDs aangeschaft van Phil Collins & Genesis. Die kerel heeft toch ook serieuze nummers gemaakt. :-o
Pakrac Ik kan mij herinneren dat er toenmalig in de AB-tijd een instrumentale versie versie van Mama werd gespeeld. Misschien vraagje daarbij is, heeft iemand zo een dub of instrumentale versie nog op plaat?