Wat leuk seg al die verhalen, heb al zin in een teleportbackflash :-)
Dat van die simbalen zegt me niets maar jammer genoeg, of ik was er niet goe bij dat kan ook. Wel nog dat Afrika Bambaataa samen met nog ene met rieten borstels op van die grote (tot 2m diameter) gongs (simbalen) stond te kletsen in de gang tussen 2 zalen.
Ne maat heeft nog al die negatieven van elke week foto's te trekken in clubs en raves (94-96) maar die dingen geraken niet boven water hé. Bestaat er zo geen apparaat waar ge die zou kunnen inleggen en zoals ne projector vergroot weergeven op de muur ofzo...? Zou al heel wat meer naar boven brengen. Heb nog 1 souvenier van Mayday, een grote vlag met fluo verftekening erop, vanop de Mayday chillout jawel :-)
Een chillout was er vroeger steeds op zo'n feesten en dan meestal nog artistiek aangegd om zalig weg te dromen. Ook Nature One had vroeger leuke chillouts rond die bunkers, vandaag enkel nog veel tenten met alle gernes behalve lekker chillen, iets wat sommigen wel es kunnen gebruiken op zo'n festival/rave... 8)
Jaja... moest ik vandaag al die feesten terug aandoen dan zou ik wel wa meer rechtoplopen en mijn ogen uitkijken want heb denk ik veel gemist indertijd, laatstaan onthouden. En geluk dat er nu terug iemand bij is opt forum die toen al vooral voor de muziek ging, laatstaan die hele zaal daar deed ontploffen, é... ! ;-) Man man (ik krijg ff kippevel), toen we daar de eerste keer aankwamen op mayday, heel wat duitsers met Bonzai shirts aan... vanaf toen wist ik there is no way back... this could be forever... Belgium rocks ook in buitenland :twisted: