Zal ik als eerste dan maar eens op alle vragen antwoorden, aangezien ik toch één van de weinige hier ben die al meer dan 2 keer geweest is...
1] Wat vinden jullie van de huidige muziek in Cherry Moon?
Niet echt men ding, maar bij momenten wel leuke oude classics (meer van in mijn periode dus geen echte retro)
2] Wie is jullie favoriete resident?
Youri zonder twijfel, al is zijn stijl niet meer dezelfde als vroeger, hij is voor mij toch nog altijd de enige voor wie ik naar Cherry kom.
3] Wie zou je ook graag als resident in Cherry Moon zien?
Pff niet echt een idee, ik volg de muziek al niet meer van zo dichtbij als vroeger, iemand dat de jeugd echt aanspreekt misschien?
4] Wat vind je van onze website?
Nogal traag soms (al kan dat aan mij ook liggen maar kom)
5] Welke genre verkies je in Cherry Moon?
Ik heb mij tijd daar zoal gehad, zolang ze er maar geen R&B draaien zal ik er nog altijd om de zoveel weken wel eens komen.
6] Wat vind je van de guests sinds de heropening?
Niet men ding en begrijp ook soms de opkomst niet echt als ik de comments over hem lezen op het net...
7] Welke guest dj’s zou je graag in Cherry Moon zien verschijnen?
Idem 3
8] Hoe kom je naar Cherry Moon?
Auto
Zowiezo heerst er nog altijd wel een leuke sfeer, iets bescheidener en minder wild dan vroeger maar toch vind ik de lounge op de vroeger dj-booth van Koloso toch zeker een plus-punt. Als de opkomst beter kan het zeker een trendsetter worden, alleen staat de jeugd niet voor alles open denk ik de dag van vandaag. Imago is belangrijker dan plezier heb ik de indruk...