Gijlie kent mij wsl ni als negatieve mens :mrgreen: want ik ben meestal vrij positief :cheers: maar om jullie een teleurstelling te besparen, toch even deze waarschuwing : er is een nieuwe serie, genaamd Spartacus sand & blood, die er op t 1e zicht heel spectaculair uit ziet, en wordt afgeschilderd als een kruising tussen Gladiator en Rome (serie), maar ik heb de 1e aflevering halfweg moeten afzetten omdat t niet meer aan te kijken was. Barslechte acteurs, een onsamenhangende en vaak uit de timing zijnde plot, ontbreken van dialogen en overdreven hard geroepen nietszeggende zinnen (die volgens mij de bedoeling hadden om de ruigheid van t volk dat toen rondliep te demonstreren, wat falikant mislukt is) en special effects die lijken op een goedkope slasher film, die bovendien om de haverklap door de maag van de kijker worden geramd, vervolgens beginnen te vervelen en tegen dat de aflevering halfweg is, gewoon degoutant en storend zijn
Kortom : de moeite niet waard en een schande dat ze zoiets durven uitzenden :mrgreen: