Mc Dirky schreefHe Thierry
long time no see no speak en dan plots komt ge toevallig je oud collega dj tegen via deze weg.
Manman als ik terug denk aan die tijd (doe ik regelmatig met collega dj's)
dan weet ik zeker dat die tijden NOOIT meer zullen terug komen.
The Freak mijn roots,mijn thuis,suuuuper tijden beleefd en blij dat ik het mocht meemaken .En zoals je al zei de echte boerkes die zaten ergens anders.Waar is de tijd dat we nog samen draaide in Cosmo (waar ik nu nog draai) dat we daarna afzakte naar den Eddy in de Viertap, of op maandag naar destelbergen afzakte om totaal iets anders te horen dan de plaatjes die wij op vrijdag zaterdag en zondag zot draaide.
Ik blijf er bij een mega tijd .Tegenwoordeig draai ik in Cosmo en De Volmolen (alle twee bom : ieder weekend weer) en daar kan ik die bommekes van vroeger terug boven halen en dat kan goed doen .
laat zeker nog iets horen want music is my life
Je moet zaal de Maxx in Den Toekomst niet vergeten of speelde je daar niet 😉, met je zwart U2-hoedje. Begin jaren 90 speelde je daar toch, ik heb daar wel eens de vooravond gepasseerd en sommige dingen waren niet slecht, muziek zoals tranquil voice, fanatic trance en de oliver lieb van cafe del mar etc... spijtig dat dat spel na een marginaal-volk omschakeling toch weer toe is maar het niveau ging wel stevig achteruit zelfs voor commerciele toestanden.