Administrator schreefZoals er zovelen supporter werden van Standard dit seizoen...
De ploeg heeft de 12e man juist het meest van al nodig in de dieptepunten.
Ah... Maar jaren heb ik gevloekt en gesakkerd en geweend van miserie en afgevraagd waarom ik dat abonnement weer gekocht had (periode 1997-2002 of zo, 'n paar jaar daarvoor vond ik het nog te doen met Génaux, Mika Goossens, Leonard, Vidmar, Wilmots, Hellers,...) 🙁 . Maar dat heeft de ontlading dit jaar net wel des te intenser gemaakt. En zo zag ik er toch redelijk wat (onze pa :-o ). En zeker bij de staf en mensen van de club.
Successo's heb je uiteraard overal waar het even goed gaat, maar op zich is dat niet altijd slecht. Wel als een club haar harde supporters gaat behandelen als mensen die occassioneel naar een voetbalmatch gaan kijken. Van die commerciële zever als dat scherm in het stadion van Genk (de <i>Cristal</i> Arena in de <i>Jupiler League</i>, duh!), het verkoop van frisco's in de tribunes, stewards die de mensen stil en op hun stoeltje willen houden - en dan vragen ze zich af waarom ze KRC een cinemaploeg noemen :roll: !