Pfffffffffft, daar geloof ik nu keer gene zak meer van. 10-15 jaar geleden pakten ze allemaal omdat er 95% minder controles waren. Nu is diene tijd allang voorbij, de top 5- top 10 wordt allemaal getest (In de Tour de France is dit). Paris Roubaix zal zeker zijn top 3 testen ook. In het jaar non stop moeten die mannen plassen. Moest Boonen pakken, diene had allang tegen de lamp gelopen. Johan Museeuw gans zijn cariëre niets gepakt, en als hij zijn laatste Paris Roubaix wint, loopt hij tegen de lamp omdat hij juist die ene keer epo gebruikt heeft om in schoonheid af te sluiten.
Tom Boonen rijdt dezelfde koersen als Johan Museeuw en zal waarschijnlijk nog meer gecontroleerd worden. Ik geloof echt niet dat die gedopeerd is. In 2008 echt ni.
En als em middeltjes pakt die niet opspoorbaar zijn, dan staan ze niet op de verboden lijst zeker. Kan mij moeilijk voorstellen dat ze daar middelen opzetten die je totaal niet kan opsporen.
Derbij, vergeet niet dat Tom Boonen een van swereld beste sprinters is, en dat het dus niet abnormaal is dat hij Ballan & Cancellara nog op een 1.5m zet in de sprint.