[verwijderd] poehaaaaa schreef neemt dan ook ne camera mee, zodat we uw dirty harry acties kunnen bewonderen :lol: :lol: Da zijn bewijzen eh kerel...nen disposable smijt ge weg en de foto's werden me anoniem opgestuurd :lol:
[verwijderd] baccardisboy schreefik weet nie als ik het deze jaar gaat hallen :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: dees jaar ni... 2006 ook ni, 2007 ook ni, 2008 ook ni :?
Swetti Kheb dus nog altij dië koevoet en dië kodak in mennen auto liggen hé... Moeste volk nodig hebben... :twisted: Kheb tss m'n Move-X'en pas nog foto's ontdekt van den binnenkant v Baccardi's. Kzal ze eens inscannen, naar wie magk da sturen?
baccardisboy Swetti schreefKheb dus nog altij dië koevoet en dië kodak in mennen auto liggen hé... Moeste volk nodig hebben... :twisted: Kheb tss m'n Move-X'en pas nog foto's ontdekt van den binnenkant v Baccardi's. Kzal ze eens inscannen, naar wie magk da sturen? die fotos heb ik ook liggen van move x
poehaaaaa ah merci swetti, khad het nog ni gezien makker leuk om da zo van binnen nog s terug te zien, het zou beter zijn om het in volle glorie terug te zien natuurlijk, met Philip achter de draaitafels maar soit, superbedankt om door te sturen :o
MIE poehaaaaa schreefah merci swetti, khad het nog ni gezien makker leuk om da zo van binnen nog s terug te zien, het zou beter zijn om het in volle glorie terug te zien natuurlijk, met Philip achter de draaitafels maar soit, superbedankt om door te sturen :o Ik wil da ook zien! 😃
Swetti Euh naar wie mag 'k 't dan sturen die 't online kan zetten? :oops: Kzou toch liever de Glenn nog 'ns achter de decks zien, da was toch nog ietske graver...
baccardisboy ik heb hier fotos van baccardis illusion carat belair maar wel van de move x van 1998 ik hoop dat er mensen zijn die er blij mee zijn http://users.telenet.be/baccardisboy1/move-x.rar veel kijk plezeer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
baccardisboy ik heb de foto's van baccardis van binnen er zit wel veel rommel binnen het is wel echt fijn om dat allemaal weer te zien geloof me maar :cry: :cry: ik krijg de tranen in mijn ogen van :cry: :cry: zaterdag ga ik een kijkje nemen in de baccardis van binnen en ga ik weer foto's maken ook van de room en ga ik ook spullen pakken van daar zoals de kaders die in de baccardis tegen de muur: en ook die maskers die voor de lichten hangen :wink: :wink: :wink: en die plaat die bij de dicobar stond waar die sticker van baccardis op plak :wink: :wink: :wink: :wink:
[verwijderd] Allez, het is er eindelijk van gekomen dan :lol: Beter laat dan nooit eh! GE kunt mss in uw huis een bedevaartsoord aanleggen met al de memorabillia die ge gaat pikken. Denk da der nog veel gaan komen kijken en u vijf Euro de man gaan opleveren of een pintje, das ook goed 😃