Je hebt altijd voor -en tegenstanders voor een bepaalde club. Kings heeft zijn tegenstanders maar ook evenveel voorstanders. Vroeger toen we de Rebuilding Mondays events deden in de Temple waren er ook heel veel mensen die niet wouden komen omdat het in de temple te doen was, zogezegd een veel te commerciele club met fout volk. Elkewelke heeft 2 jaar progressive party's gegeven in een leuk en klein underground clubje te Aalst, de Negansonic. Heel goed geluid, ideaal van grote en leuke uitbaters. Maar ook hier waren er weer een heleboel mensen die het niet zagen zitten om naar Negasonic te komen. Dus ja, je kan nooit voor iedereen goed doen. Zelfs in Extreme kwam een groot deel niet meer opdagen omwille van de stank in de wc's. Nu ja, niet prettig maar ik heb dat nooit begrepen, het is de muziek die telt niet dergelijke details.
Het is niet mijn bedoeling om grote events te organiseren, daar dient die muziek niet voor.
Ik wil gewoon een deel van de sfeer van maandag incl. de sound van de maandag terugbrengen met een hechte groep van mensen die allemaal samen de extreme on mondays sound willen (her)beleven.