Fieneke schreefTomaz, ik zweer u dat ik echt geen rascist ben, kijk naar mijn multiculturele familie. MAAR: als 80% van alle criminaliteit wordt gepleegd door allochtone mensen, moeten we eerlijk zijn tegen onszelf en er iets aan doen.
ik ben ook geen racist, maar vanwaar komt deze stelling/bewijs? 80% vind ik echt wel veel :? en er zijn genoeg rijke blanken die ook erge zaken doen ivm geld, waar het meestal wel op neerkomt ivm criminaliteit
ps: ik heb in heel mijn leven veel problemen gehad met blanken, nooit met allochtonen :oops:
het enige waar ik niet mee akkoord ga, dat is dat allemaal die families terug naar hun land trekken binnekort om daar hun laatste jaren door te brengen met al ons belgisch geld, polen komen hier massa's geld ophalen aangezien voor hun 1000€ écht wel veel geld is in hun eigen land. er zijn nog altijd genoeg landen waar 1000€ veel geld is, wat hier eigenlijk niet zoveel is 😃 en wie is de pineut? idd, de modale belg, en zo zal onze generatie later het moeten doen zonder pensioen, ik mag er niet aan denken hoe we dan allemaal gaan leven :? op den duur zou je kindjes maken met de oude dag in het achterhoofd 😛
Bass schreefFieneke schreef
In het nieuws denk je al op voorhand "wedden dat de naam onuitspreekbaar is?", en dat vind ik erg.
In 3/4 vd gevallen is het ook wel zo.. we moeten het gwn onder ogen durven zien :roll:
we mogen ons nooit baseren ivm wat we te zien krijgen via de media. het nieuws en telefacts en koppen en dergelijke maakt steeds een selectie, en die selectie van feiten is steeds een extreme, en mag men dus niet veralgemenen.
ik denk dat de allochtonen nooit het geld hebben om zich met extreme criminaliteit bezig te houden, rijke blanken wél.
en laat het duidelijk wezen dat ik het ook haat wanneer ik een bende turken moet passeren 😉
ps: een verhaaltje om duidelijk te maken in wat voor een land wij leven. een kennis van mij heeft ooit iets misdaan, kreeg daarvoor 1 maand gevangenisstraf. wat blijkt nu? die man wil werken, en werkt ook, maar dit moet maandelijks meer dan de helft afgeven aan zijn begeleider, zijn appartement wordt betaald (kot van 4m op 4m), moet geen facturen betalen, maar moet het dus wel doen met 350€ per maand. aan de éne kant geen slecht systeem, maar aan de andere kant vraagt die gast zich wel af hoe hij van dit systeem moet afgeraken
- de zin om te werken nemen ze weg, aangezien hij ook kan overleven door niet te werken
- hoe hatelijk moet het niet zijn om te werken voor een begeleider, die nota bene soms verhalen bovenhaalt als : 'je moet nog ..€ betalen om die reden, dus dat wordt van uw loon afgehaald' naar mijn weten kan die begeleider zeggen wat hij wilt en profiteren van al zijn klanten :oops: