Fieneke En mannen, is jullie natte droom gisteren uitgekomen op Humo's Pop poll? Zou ze dit zijn? ๐
back_to_the_90s da was toch op voorhand te denken dat die da ni ging doen.... smerige teef godver ๐
Disco_Stu Tuurlijk is ze da ni. Was wel te denken. Maarja we hebben vorige maand Ann van Elsen al gehad dus we mogen ni klagen denk ik.
Bass Disco Stu schreefTuurlijk is ze da ni. Was wel te denken. Maarja we hebben vorige maand Ann van Elsen al gehad dus we mogen ni klagen denk ik. Had toch liever LvdK gehad ipv AvE :roll: Krijg het vliegend schijt van da wicht 8)
Bass In os Lien zit nog iet of wat intelligentie.. Ann vin ik ma e kieken zonder kop, echt kakwijf :roll:
freggel Administrator schreefDe dame die iets laat zien is een stand-in, haar hoofd is immers niet zichtbaar op het desbetreffende beeld. Zelfs Wim Helsen heeft in het clipje waar je lien haar hoofd en rug zag zelfs niets gezien want onder die badjas had ze wel een bikini aan. dan nog... van zo dichtbij wou ik lien ook wel es zien springen en doen in bikini zalle ๐ ๐
ads was idd te verwachten dat ze niets ging laten zien, maar ik zou al eens content zijn moest Lien Van De Kelder in bikini ergens te zien zijn ๐
Nostalgie90 Humo's Pop Poll, blijkbaar moeten ze wat sensatie maken want er is bijna geen haan die erom kraait ... en kwa koppen plakken op andere lichamen kennen ze daar wel wat van bij Humo!
Fieneke Disco Stu schreefTuurlijk is ze da ni. Was wel te denken. Maarja we hebben vorige maand Ann van Elsen al gehad dus we mogen ni klagen denk ik.Die gaf nu ook niet veel bloot he ๐
Stanne Volgens mij heeft ze niet zo'n mooie borsten. En kikkerbillen: gemaakt om op te eten maar vet gemest :mrgreen:
Stanne ads schreefkweetnie ze stanne, maar volgens mij mag alles aan haar wel gezien worden. Das waar mor ook ni overdrijven. Een fotomodel ist ni. Zo'n lijntje als die stand in heeft ze zeker ni.