Nostalgie90 Trab schreefNostalgie90 schreefIk vind dat naargelang de omstandigheden de schade redelijk beperkt was, zeker in de kempen! De schade in het algemeen of de schade aan de kertorens? 😃 Mijne kerktoren is al lang stuk, maar hij staat er nog ... godzijdank dat ik maar een gebuur van de kempen ben anders was er nog een stukske meer af :mrgreen:
Nostalgie90 StevenR_73 schreefniks over de Kempen hé, ook al ben ik vant Stad :twisted: 8) Ach eigenlijk liggen een deel van mijn roots in de kempen, zelfspot is het begin van alle wijsheid :wasted:
StevenR_73 Nostalgie90 schreefStevenR_73 schreefniks over de Kempen hé, ook al ben ik vant Stad :twisted: 8) Ach eigenlijk liggen een deel van mijn roots in de kempen, zelfspot is het begin van alle wijsheid :wasted: i know 😉
Dr_Poppers Fieneke schreefStanne, alle misere in deze wereld hebben we allemaal aan onszelf te danken. :cry: Oei oei iemand die blijkbaar nog denkt als in de tijd vòòr het theodicée van Leibniz... :roll:
Nostalgie90 Als God moest bestaan bestaat er in weze ook nen Duivel, dus God kan er eigenlijk ook niet aan doen. Geluk maak je in grote lijnen zelf, de rest is overleven.