York k Ben nu eentje van The Globe op cd aan t zetten, zal ze later nog ergens plaatsen via Rapidshare ... maar waar? Hier gewoon? Ze is niet echt goed gemixed maar er staan wel bommekes op! 😃
York tja....k weet het ni, k gebruik het zelf pas eigenlijk enne...ze staat er al op. :mrgreen: Dus toch nog veel plezier ermee! ( Zal ik die ook apart posten in het Globe onderdeel? )
lemant York schreeftja....k weet het ni, k gebruik het zelf pas eigenlijk enne...ze staat er al op. :mrgreen: Dus toch nog veel plezier ermee! ( Zal ik die ook apart posten in het Globe onderdeel? ) best in het Globe-topic posten 😉
StevenR_73 thx, zal het allemaal eens proberen. da spel is zo goed als nieuw, maar door dat het jaren niet is gebruikt, doet die raar,das mijn gedacht.
York Rerre, al ne merci om speciaal van Leuven met de trein te komen om tapes te halen. De beste zijn dus weg... Hèhè, n jonge gast die zo geintresseert is in tapes van toen. Wel tof eigenlijk... Hèhè Blijft nog over : tape van lokale dj's, tapes van London en tapes van Barocci , Balmoral , Extreme en Globe ....
Stanne York schreefHèhè, n jonge gast die zo geintresseert is in tapes van toen. Wel tof eigenlijk... Hèhè Vraag is, wat gebeurd er met al die kostbare dingen.....
York Die worden gedraaid en daar word op gedanst en geflipt zeker? 😃 Of verder verkocht? Haha :mrgreen: t Maakt me eigenlijk niet zo uit hè, t zal wel beter zijn dan hier in n doos in de kelder te steken hè! Ge moogt er ook komen halen hoor! 😉
York k Heb net n bericht gehad dat er geen live-sets meer mogen op het forum gezet worden. Spijtig, maar ik respecteer de wetten... ( Hoewel ik n forum over de tempels zonder de muziek, maar raar vind! :? ) Diegene die de laatste set vd Globe nog willen, PM!
back_to_the_90s York schreefk Heb net n bericht gehad dat er geen live-sets meer mogen op het forum gezet worden. Spijtig, maar ik respecteer de wetten... ( Hoewel ik n forum over de tempels zonder de muziek, maar raar vind! :? ) da komt door die lieve mensen van sabam....
StevenR_73 f*ck Sabam, de corrupte klootzakskes, die kenen die muziek ineens nog ni... precies of die livesets duiken dan nergens anders op, incompetente amateurs.
York t Is een beetje raar. De dancing heeft waarschijnlijk al moeten betalen , de dj ook en ik heb er toen 600fr voor gegeven! 😃 En Sabam komt dan plots op het nieuws als sjoemelaar... Dan is dit n beetje het geld halen waar geen is....hahaha Maar idd het net staat vol dingen die overbeschermt worden... Ik wil er geen problemen door dus ik hou me eraan. :mrgreen:
StevenR_73 ik heb men tapedeck al halvelings aan de praat gekregen, 1000x op play/rewind/forward duwen 🙂 maar nu heb ik precies niet de juiste kabeltjes 🙁 als ik andere kabeltjes heb kan ik beginne, come and get me Saddam, Sabam :twisted:
rerre Ik heb dat probleem ook, ik heb een kabeltje waardoor -als ik opneem- er enkel geluid komt uit de linkerbox..
Sirocco Die 'gewone' tulips hebben vaak een los contact. Je zult versteld staan als echt goede kabels koopt wat voor verschil het maakt. 'Monster' is een van de betere merken. Het zijn dan ook wel echt monster prijzen :twisted:
Dakke1976 Die investering in betere kabels haaal je er wat ergenis en kwaliteit betreft dik uit hoor!
Trab rerre schreefIk heb dat probleem ook, ik heb een kabeltje waardoor -als ik opneem- er enkel geluid komt uit de linkerbox.. Wat voor kabeltje gebruik je? Een jack met aansluiting vooor links en rechts? Of gewoon vanuit de koptelefoonaansluiting naar je pc? Die laatste geeft enkel geluid langst een kant.