timerider op café: stella van t' vat en als het gene goeie stella is duvel of gouden carolus in een club: wodka icetea en duvel en af en toe ne spuitwater of ne redbull
freggel op café: allelei soorten bier (gewone pils, duvel, fruittig bierke af en toe,...) op stap: bier, gin-gini/tonic, vodka-redbull/fanta/cola/orange en van echte cocktails MOJITOOOOO!!!!!!!!!!
Cypher Ik ben nooit een alcohol-liefhebber geweest. Zeker niet in clubs. Eerder een redbulleke en ne goeien toep zijn voor mij meer dan voldoende!
Sunreezer Caipirinha vind ik anders ook een enorm lekkere cocktail, ligt beetje in de lijn van Mojito.
bouq Administrator schreefCaipirinha vind ik anders ook een enorm lekkere cocktail, ligt beetje in de lijn van Mojito. idd .. da's als't ietske sneller moer vooruitgaan ik maak die dan meestal ook met Pitu .. da maakt em veel pittiger
Bass Op café ga ik nooit.. ben gene 'zitter' ma in een discotheek: gin tonic duvel (meestal pas als k al goed beneveld ben) pintjes
back_to_the_90s meestal gewoon pinkes. ma als ik e slagske wil doorgeven schiet ek op de vodka red bull. als ik daarmee begin krijgde mij met geen stokke buiten 😉 en heel af en toe krijg ek is een vieze goesting en dan drink ik mij is ne whisky cola. maar da is heel zelden.
Matthias cola, spa en bier. Ik zie het meestal gewoon nie zitte om zoveel geld te hangen aan coctails... Een Duvelke kan, met momenten.
Disco_Stu Ik zweer trouw bij Gele Wodka Red Bull Maar af en toe gaat er ook wel iets anders in zoals Wodka Sprite of Bacardi Razz met Fanta. En in de zomer is ne Mochito ook altijd wel is lekker
Stanne Ik lees hier dat er veel vodka-red bull drinkers zijn. Als ik er daar meer dan 3 van drink proef ik da 3 dagen en durf ik geen boer te laten 😃
back_to_the_90s Stanne schreefAls ik er daar meer dan 3 van drink proef ik da 3 dagen en durf ik geen boer te laten 😃 da worde gewoon ze na nen tijd,dan proefde da nimeer... had da int begin ook.... gij da hier van booze begonne zijt,hoe zit da met die pinkes maat? :mrgreen:
Stanne back to the 90's schreefStanne schreefAls ik er daar meer dan 3 van drink proef ik da 3 dagen en durf ik geen boer te laten 😃 da worde gewoon ze na nen tijd,dan proefde da nimeer... had da int begin ook.... Ik word da toch slcht gewoon ze. Precies een medicamentsmaak :?
Dakke1976 Heb ooit eenondergekotste toog vol wodka-red bull moeten opruimen en vind sindsdien dat het ook niet meer ze!
mister_honda nen golden shower moete es maken pak absolut 100 (50°dus) en Golden power van den aldi en da mixen 1/3.... nog net ietke stravver as ne vodka redbull ask ergens binnenzit drink ik meestal pintjes,wodka mee iets bij of bacos
back_to_the_90s Trab schreefmister_honda schreefnen golden shower moete es maken :lol: volgens mij denkte gij hetzelfde als ik :mrgreen: