jim-bar schreefdress you up en into the groove vind ik nog OK - voor de rest vind ik het een volledig overrated business machientje dat eigenlijk - voor mij hΓ© π - symbool staat voor hoe het niet moet. ne hippe producer opsporen, wa tracks laten maken, testen op de dansvloer in dub versies en dan uitgeven met een mega-campagne erbovenop.
da is nu es net wat muziek niet is voor mij
justify my love vond ik ook goed - en niet veel later besefte ik dat het grotendeels op een Public Enemy sample is gebouwd
http://www.youtube.com/watch?v=yGW2gcyvjZ8
ah, 'k leer wat bij vanavond. Justify my love vind ik ook goed. Voor de mensen die de Rumba in Leuven goed kennen (ik spreek van een aantal jaren geleden): wanneer het daar stoomt dan stoomt het daar: steamy people, steamy atmosphere, condens die van de muren druipt en dan boven in de toiletten gaan chillen. Als het weer "one of those nights" was dan zette Guy de speakers in de toiletten aan en de acca van Justify my love een ganse nacht in loop. Ongewoon.... er werd daar menige tong op gedraaid, vriendschappen gesmeed, de wereld verbeterd, muziek besproken, grieten gevogeld, pΓ©tards gerold, lijnen gekapt. Hij deed het er gewoon voor. Guy rules! Opus III - Fine Day was zo'n andere acca die hij een ganse nacht in loop liet draaien: ik verzeker u, ge zijt wΓ©g.