Dr_Poppers Ja zeg die tranceklassiekers mogen er wat mij betreft zéker ook wezen. Ik voel me haast schuldig dat ik dat allemaal een beetje 'verdrongen' had in mijn geheugen... :oops: Maar dat gelukzalig smilen was er bij mij toch ook bij, ja! :sunny:
mister_honda keimi schreefdie electro, pré new beat is spek voor onzen bek zoals ze hier al aanhalen! stone RECOIL & nudes in the forest DARK DAY heb ik niet, ff snel opzoeken dus :mrgreen: valt jammer genoeg te weinig voor dat we tot 2uur opblijven voor switch domme mensen zijn we ajja :oops: TECHNO classics WARP classics RAVE classics TRANCE classics HOUSE classics NEW BEAT classics PRE NEWBEAT Classics Tomaz is inderdaad ne geschifte pee 🙂 man man, mega bedankt! euhm....weet er iemand waar op diejen rapidshare die pre new beat classics te vinden zijn? thx!!!
keimi doe maar verder zo, al die classics zijn blijkbaar nogal snel terug te vinden, we kunnen ze zo snel niet downloaden en beluisteren als ze upgeload zijn lijkt wel of je tijd in overvloed hebt
StevenR_73 wanneer krijgen we eens een detroit mixje T, lekker dark & groovy? :bom: in ieder geval al bedankt voor de anderen, de externe kan gevuld worden.
tomaz Sinds kort werk ik weer full time tijdens de week, dus veel tijd voor extra's is er niet meer. 'k Zal mijn best doen zenne ;-)
tomaz Tot voor een paar maanden stond ik in platenwinkel. Maar 'k werk sinds een paar weken bij Mediamarkt. Tussen de cd's en dvd's, waar anders? ;-)
back_to_the_90s en waar ligt die mediamarkt? misschien dak daar is moeilijke vragen kom stelle :mrgreen:
Nostalgie90 Ah dan zijde gij dat varkentje? (van de folder, is grappig bedoeld) Is idd wel een sexy beast 😉
tomaz De set met Steve Cop van 12 april in de Fuse passeert de komende drie weken in Switch The Past. Deel 1 en 2 zijn nu online te horen op stubru.be. De rest volgt komende twee weken.
bonny StevenR_73 schreefeens zien of we iets beter kunne opnemen als bonny :mrgreen: Kmoet mijn noodgenerator ééns vervangen :mrgreen:
tomaz ik kan jullie misschien de moeite besparen: na uitzending zet ik zelf alles online op rapidshare én op mijn podcastpagina voor wie eerst wil luisteren...
StevenR_73 startkabels van de auto naar de generator? :mrgreen: 😉 die nieuwe stubru site is toch echt ni men ding zene, pffff :? deel 3 en 4 is er wel, waar is 1 en 2? edit; tis in orde, ons ninake heeft het schoon uitgelegd