ze gaan gewoon minder uit, spenderen minder geld aan drank en drugs, en kunnen meer genieten van een avondje gamen & chatten & forums bezoeken & muziek beluisteren & bv een gedownloade aflevering bekijken van Lost of een film en dan is de zaterdagavond gepasseerd. ik ben er eigenlijk jaloers op, vroeger heb ik meerdere jaren zoveel mogelijk geld (zoveel ik kon) opgedaan tijdens het uitgaan 😛 uiteraard zijn er nog hé dj neo, maar we spreken hier wel in het algemeen, ik denk wel dat je dat duidelijk merkt telkens je een dancing bezoekt
overlaatst op we like to party zag ik op iedere typisch-16jaar-klassenfuif dat iedereen daar vrij nuchter stond, terwijl wij in onze tijd misschien al lang buiten ergens in de goot lagen :mrgreen:
ze denken er precies ook allemaal meer over na, uiteraard is 6€ duur voor een drankje, maar telkens wij uitgingen mocht het geld vloeien anders was er geen fun! ik denk wel dat de meeste weten wat ik bedoel. oké, als je er over nadenkt, geef ik ze gelijk, maar dat is nu juist die evolutie die duidelijk opvalt, zeker als ik vergelijk met pakweg 10jaar geleden!
en zoals reeds gezegd, uiteraard is dit niet negatief 😉 er is gewoon zoveel meer dan vroeger + het wordt iedere jongere duidelijk gemaakt dat je beter wat oplet wat je doet, want geef nu toe, waar je vroeger een huisje kon kopen voor 2.5 miljoen in Antwerpen mag je er nu minimum 10miljoen voor neerhoesten....