[verwijderd] Lagoas schreef1 op 5 ? das toch weinig ๐ Denk da ze daar zelf scheef liepen die de controle uitvoerden als ze da verklaarden...1 op 2 zal zelfs nog weinig geweest zijn...TRUST ME :shock:
djanil amaai da s lang geleden, die krantenartikel als ik ze lees krijg ik er alleen maar kippenvel van beestig artikel
Swetti Damn, kheb ier nen tape ligge van Balmoral waar da opstaat : "dj's Henk/Kevin juli '97", da kan dus ni blijkbaar als juni '96 de sluitingsdatum is??? Thanx voor de interessante artikels!!!!! ๐
BOUNCER-2 Swetti schreefDamn, kheb ier nen tape ligge van Balmoral waar da opstaat : "dj's Henk/Kevin juli '97", da kan dus ni blijkbaar als juni '96 de sluitingsdatum is??? Thanx voor de interessante artikels!!!!! ๐ Is onmogelijk dude ik denk dat zelf de Henk in 94 gestopt is met in de balmoral te draaien, en zoals gezgd sluitingsdatum ligt voor '97. On topic krijg er toch nog iedere keer kippevel van als ik iets over mijn balm lees. :cry:
cloud ik heb henk ene keer weten draaien toen ik mijn allereerste keer naar balmoral ging en da moet ergens in de zomer van 94 zijn :wink:
djaxxie Dj_Henk@Balmoral_1993 deze staat vers geript op jullie te wachten mannekes ๐ Moetek wel eerst nog toegang krijgen tot setjes forum eh ๐
cloud foto's van henk en kevin jee op zijn site van montuno's ter gelegenheid van henk zijn verjaardag geweest vorig jaar
Matthias cloud schreeffoto's van henk en kevin jee op zijn site van montuno's ter gelegenheid van henk zijn verjaardag geweest vorig jaar Kwas er toen ook!! :lol: Was wel nog vetjes, alleen t weinig volk.
[verwijderd] cloud schreeftrekt de montuno's eigenlijk veel volk of verlangt het interieur daar geen massa? overlaatst ben geweest en zat lekker vol ๐
BOUNCER-2 Club 11 schreefClub 11 schreefserious feestje op komst Montuno Vibes sat 22 april zie link :p link is dead Ben je geweest?