[verwijderd] ik heb maar 1 cassetteke van de axiome maar vraag me ni wie er op dat moment draaide want da staat er ni op,maar de muziek staat mij wel aan moet ik zo zeggen ๐ greetzz 8)
[verwijderd] Om even up te daten: er staan al metalen steunbalken in de grond en er liggen al stenen van bj Desimpel op het terrein van de vroegere axiome, ben benieuwd wat ze daar gaan zetten hoor!
[verwijderd] Da peis ik wel niet, ik heb gehoord dat ze nooi geen afterclub meer willen daar in de streke! Twas te geestig daar :wink:
[verwijderd] Richman schreefDa peis ik wel niet, ik heb gehoord dat ze nooi geen afterclub meer willen daar in de streke! Twas te geestig daar :wink: jammer :cry:
[verwijderd] Club 11 schreefRichman schreefDa peis ik wel niet, ik heb gehoord dat ze nooi geen afterclub meer willen daar in de streke! Twas te geestig daar :wink: jammer :cry: om het verdriet een beetje te vergeten ๐ heb ik een setje gepost niet men allerbeste rip maar het verzacht de wonde :mrgreen:
[verwijderd] Zijn er al niet genoeg garages :evil: , straks nog forum met garages moeten beginnen :shock: , hebben er hier in mijn buurt ook 3 nieuwe gezet :roll:
[verwijderd] Vant weekend Manu, barman van de axiome tegengekomen in de h2o ziet er goed uit haartjes afgeknipt iets verzwaardert, werkt nog altijd in het zuiden van Frankrijk, ben vergeten welke streek!
cloud garage staat er al bijna...ivm manu...ik kwam hem nog geregeld tegen in oasis maar doorda da nu ook gedaan is :x