Zven1 schreefVolledig mee eens Pakrak!! elke dj's is goed in genre... Neem nu dj's als zolex en Franky Jones. Die draaide 20 jaar geleden 80's muziek. Zolex heeft vroeger nog in de rector gedraaid in Leuven, en ambiance cafe op de oude markt. Franky draaide vroeger in een commercieel discotheekske in Herent. Heb hem er toen nog een paar keer bezig gezien. hij draaide daar 80's muziek en hitjes zoals Ace of bass. Fatboy Slim heeft zelfs vroeger nog trouwfeesten gedraaid. En hij zei dat trouwfeesten draaien de beste leerschool is voor jonge dj's. dan kan je met je ervaring alle kanten uit. :-o
dat is imo een van de redenen waarom veel van die gasten er nu nog altijd staan. Na wat oefenen kunnen er veel wel een set van een uurtje of maximum 2 uurtjes verzorgen. Maar dan houden ze het meestal bij de hitjes ofwel één bepaalde stijl... Maar de hele avond (of al is het maar 3 àf 4 uur) een publiek aan het dansen houden, dat is andere koek. Daarom laat ik parties met een hele waslijst aan dj's gewoon links liggen. Een half leger dat elk een uurtje zijn ding komt doen, spreekt me niet meer aan. Er zijn misschien nog uitzonderingen, maar toch...
OT, ik heb hier ook nog een setje van Kevin Jee in Illusion waar hij oa Everything But The Girl en 2 Fabiola draait.