dj_licious Mss interessant om eens te horen wie jullie graag eens zouden horen draaien in de nieuwe CM... ik zou de volgende wel graag eens horen @CM: guy gerber , james holden , george 😉 , dominik eulberg , sven väth 8)
After Carl Cox, Richie Hawtin, Jeff Mills, Dave Clarke, enfin... de welbekende grote namen dus 😛 ofwel een stevig TECHNO avondje ofwel een stevig RETRO avondje (remember ccc met oa kevin jee...)
back_to_the_90s wel after om uwe techno lijst compleet te maken : damon wild,kenny larkin,dave angel,tim taylor en zet daar dan nog onze eige belgische techno knallers bij 😛
keimi dat deze er nog niet staat is schandalig! als ik aan Cherry Moon denk dan denk ik aan Robert "Woods" Armani en liefst terug voor zijn jaarlijkse birthdayparty! ook nog The Fly en Dave Davis!!!
BOUNCER-2 ´%´% schreefiemand van t'kompakt label Michael Mayer ist goed Guido of Anja Schneider, Loco Dice, Gabriel Ananda, Chaim, Ame
Matthias amaai, de Rudy zal veeld geld langs de kant mogen zetten om jullie wensen te vervullen... 😃 😃 😃 Mij om het even,... misschien wel nog ns stefaan (t-quest)??
back_to_the_90s BOUNCER schreefDaniel Bell very good choice :thumright: Robert hood mike dred steve pointdexter derrick may
BOUNCER-2 Adam Beyer heb hem onlangs gehoord op ILT 2007 en e was the man off the evening, beste set van heel de avond maar wel minder dark dan op ILT 2005. Anders nog Nathan Fake, Alex Under, Konrad Black, Pascal Feos...
wagonss back to the 90's schreefBOUNCER schreefDaniel Bell very good choice :thumright: Robert hood derrick may 8) +1