Zven1 schreefok, hij draaid er inderdaad al lang en ga zeker ni zeggen da hij een slechte dj is. maar als de ploeg ni draaid moet je mss is iets anders proberen. of hebben ze dat al gedaan? als het zo is, dan ga ik er nimeer verder op in ๐
Je kan moeilijk oordelen over zoiets als buitenstaander vind ik, ben je al in the building geweest? Ik vind dat Youri wel een ietwat andere richting is ingeslagen als vroeger dus daarop kan je je dan moeilijk baseren.
Met The Building lag het volgens mij niet echt aan de muziek of dj's maar eerder aan de marketing naar buiten toe, enkele met een poster voor de deur komt je discotheek niet vol.
Zowiezo snap ik al die kritiek vooraf al niet, ik wens het Team rond Cherry Moon zowiezo veel succes toe, het kan aanslagen het kan tegenvallen, we zullen het wel zien. Wat ik wel met zekerheid kan vertellen is dat ik je wel volg in de mening van Jonas, dat het meeste oude publiek wel zal afhaken (meeste hebben dit al lang geleden gedaan), ik zal ook wel eens paseren, maar wekelijks?? Dan zou het al echt terug bom moeten zijn...
BTW @ JonasCM; 1 topic is genoeg hoor (met al die dubbele topics hier nu)