Nostalgie90 Pete Namlook - Ancient Beaty (van album Silence V) Vanop de last.fm tag radio, altijd een aanrader voor wie iets nieuws wil leren kennen, moest iedereen zo'n muziek luisteren het was nooit oorlog :cheese:
Trab Nostalgie90 schreefmoest iedereen zo'n muziek luisteren het was nooit oorlog :cheese: Hehe, tegen het einde van de track liggen ze allemaal in slaap 😛
Nostalgie90 Trab schreefNostalgie90 schreefmoest iedereen zo'n muziek luisteren het was nooit oorlog :cheese: Hehe, tegen het einde van de track liggen ze allemaal in slaap 😛 😃 😉 idd
ThaMan ikke de voze aan het uithangen, maar toch vind ik het een zalig fuck nr... Rihanna - Dont Stop The Music
djginod ThaMan schreefikke de voze aan het uithangen, maar toch vind ik het een zalig fuck nr... Rihanna - Dont Stop The Music Ik heb het gisteren, en zal deze vanavond ook wel weer draaien 😛 Met leuke MJ samples erin 🙂
lemant djginod schreefThaMan schreefikke de voze aan het uithangen, maar toch vind ik het een zalig fuck nr... Rihanna - Dont Stop The Music Ik heb het gisteren, en zal deze vanavond ook wel weer draaien 😛 Met leuke MJ samples erin 🙂 persoonlijk vind ik die sample nu eens volledig misplaatst binnen dit nummer, ik heb niks tegen commerciële plaatjes, maar deze is imho een schijtschijf 8)
Nostalgie90 lemant schreefdjginod schreefThaMan schreefikke de voze aan het uithangen, maar toch vind ik het een zalig fuck nr... Rihanna - Dont Stop The Music Ik heb het gisteren, en zal deze vanavond ook wel weer draaien 😛 Met leuke MJ samples erin 🙂 persoonlijk vind ik die sample nu eens volledig misplaatst binnen dit nummer, ik heb niks tegen commerciële plaatjes, maar deze is imho een schijtschijf 8) Toppplaatje, commercieel of niet ... Goeie mixing van de track, heeft ne goeie punch
djginod lemant schreefdjginod schreefThaMan schreefikke de voze aan het uithangen, maar toch vind ik het een zalig fuck nr... Rihanna - Dont Stop The Music Ik heb het gisteren, en zal deze vanavond ook wel weer draaien 😛 Met leuke MJ samples erin 🙂 persoonlijk vind ik die sample nu eens volledig misplaatst binnen dit nummer, ik heb niks tegen commerciële plaatjes, maar deze is imho een schijtschijf 8) Dat zal best.... maar deze wordt ZEEER VAAK aangevraagd, en ik persoonlijk vind het juist er heeeel netjes inzitten !!! TOPPLAAT dus 8)