Trab schreefMenaz schreefverzwakken verzwakken...ze zouden beter eens wat meer tijdloze muziek programmeren, dat verzwakt nooit!
waar is den tijd da ze trends zetten ipv volgen
Welke trends hebben ze dan zoal gezet?
Mja, eerste Belgische club die full on techno ging programmeren (alhoewel met wat discussie is Montini imho de eerste Belgische technoclub te noemen). Was toen zeker geen evidente zaak.
Ze hebben ook steevast geprobeerd om te vernieuwen v.b. drum & bass ... maar zijn ook pijnlijk op hun bek gegaan als pseudo-tranceclub in '97 (ofzo). Dat komt ervan als eigenaar Peter op de duur meer in At The Villa zat dan in z'n eigen technokeet :-o 😛
Persoonlijk vond ik midden '96 het vat al af. Ben er daarna ook niet te veel meer terug geweest. Daarna was het trouwens Food-Loop die hier een dikke 2 jaar de technoplak gezwaaid hebben.
Very nice in de beginperiode van Fuse vond ik de gezellige menigte trippers die je daar geregeld kon aantreffen :lol: :lol: Die stonden meestal opgesteld aan die catacombes die ze ondertussen al gesloopt hebben. Pierre hing daar geregeld aan die metalen tralies die bovenop die cata's stonden te bungelen, vaak minutenlang :lol:
Neen, Pierre vond ik in begin goed: beneden techno spelen en dan naar boven hollen om daar een meer housy-getinte set te spelen en dan terug naar beneden. Heeft ook een aantal jaren echt plat gezeten met zijn muziek maar is er imho toch terug bovenop geraakt.