Sunreezer lemant schreefik merk de laatste dagen vaak dat bij onderwerpen met meerdere paginas de laatste pagina aanklikbaar is, maar dat ik dan de boodschap krijg "er zijn geen reacties in dit onderwerp" voorbeeld: Yoko Ono pagina 7 nieuwe megadancing in Antwerpen pagina 19 weird! Dit komt omdat er bepaalde post's gewist zijn geweest maar waarvoor nog een pointer stond in de index. Naargelang er terug meer posts komen in de desbetreffende topics verdwijnt dit probleem vanzelf.
bouq Administrator schreef Dit komt omdat er bepaalde post's gewist zijn geweest maar waarvoor nog een pointer stond in de index. Naargelang er terug meer posts komen in de desbetreffende topics verdwijnt dit probleem vanzelf. ah .. eindelijk ne keer iemand die een deftig antwoord heeft op dit probleem .. kheb da op veel fora voor .. dus geen zorgen maken 🙂
StevenR_73 bouq schreefgoe luisteren, da's ne hijger :mrgreen: super 😃 gen probleempjes hier, enkel had iemand de stekker uitgetrokken voor een paar dagen
bouq StevenR_73 schreef gen probleempjes hier, enkel had iemand de stekker uitgetrokken voor een paar dagen 't heeft inderdaad paar dagen 'plat' gelegen denk ik ..
Dr_Poppers StevenR_73 schreefder zit ne Yahoo( bot) tussen de members, is da normaal??? 'k Had dat ook al eens gezien... Ik ken weinig van IT dus 'k heb geen idee of dat koosjer is.
Sunreezer Ja da zit standaard in phpbb3. Google, Yahoo kunnen op die manier makkelijker komen scannen zodanig dat de site sneller gevonden wordt in de zoekmachines.
Lestat Fieneke schreefIk krijg in mijne mailbox 3 meldingen van een privébericht en als ik kom kijken is er niets 🙁 Arm schaap, zal ik u even pm-en ? 😛
Lestat Administrator schreefLestat schreefFieneke schreefIk krijg in mijne mailbox 3 meldingen van een privébericht en als ik kom kijken is er niets 🙁 Arm schaap, zal ik u even pm-en ? 😛 Geil ze een beetje op Even opzoeken :study: geil, hoe deed je da nu weer 😛
lemant Sinds gisteren moet ik bij elk nieuw bezoek inloggen, waar dat vroeger niet het geval was. Enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn?
lemant Administrator schreefHeb er ook ff mee gesukkeld, nu werkt het weer goed. Hier nog steeds niet hoor, bizar.
lemant zal nu wel in orde zijn ... ik moest "log me automatisch in bij elk nieuw bezoek" blijkbaar opnieuw aanvinken
Lestat lemant schreefzal nu wel in orde zijn ... ik moest "log me automatisch in bij elk nieuw bezoek" blijkbaar opnieuw aanvinken :lol:
jim-bar bij mij werkt alles prima - mac OSX 10.4 en Safari ik krijg soms wel meldingen van zaken die ik al weet maar da zal zijn omdat zo rap ben 🙂