lemant schreefJesse Rose ... Yeah, één van de beste setjes vorig jaar op 10daysOff, lekkere bouncy house (hoewel hij soms ook wat de minimal kant opgaat, wat ik dan weer minder vind). Made to Play is trouwens ook een fantastisch label.
Denk dat 't 2006 was, tijdens zijn Body Language Tour. In alle geval ook een supertoffe kerel; 'k heb hem in 2004 voor 't eerst in Londen ontmoet waar hij (met Raoul en Johnny Rock) op een feest draaide dat georganiseerd werd door zijn toenmalige vriendin (in de Herbal) :bom: . Nu spring ik wel eens bij 'm binnen hier in Berlijn.
Minimal zou ik zeker niet zeggen (en hijzelf al helemààl niet haha), daarvoor is zijn geluid te vol en ook te funky, maar als je die nieuwe Duitse house bedoelt, dan ga ik akkoord - dat smijt hij er wel eens tussen. <i>Fidget house</i> heeft de Engelse media 't gedoopt (met daarbij ook mensen als Switch, Trevor Loveys, Claude Von Stroke, Justin Martin, etc.) :roll: , maar die subsubsubgenrebenamingen komen me al langer de strot uit.