Technolab idd, als er ene grafisch talent heeft qua affiche ontwerpen, dan is hij 't wel ๐ memories was weer super, en die andere namen dan gewoonlijk, wel, die waren zeker ook de moeite ๐
kvm Komende zaterdag een nieuwe Memories editie! Naast de residents: Jan, A-Tom-X,Jean, Jan Vervloet komt Yves Deruyter een setje draaien. "Illusion classix" voor de wat oudere Illusion fans!
djaxxie Lestat schreefWie maakt die affiches eigenlijk ? Ik vind ze wel knap gemaakt. Ik vind wel dat Seelen en Christophe maar vreemde namen zijn op de affiche, ne franky kloeck past daar toch veel beter Illusion is illusion niet meer eh. 2 levels allebei dezelfde muziek...
kvm djaxxie schreefLestat schreefWie maakt die affiches eigenlijk ? Ik vind ze wel knap gemaakt. Ik vind wel dat Seelen en Christophe maar vreemde namen zijn op de affiche, ne franky kloeck past daar toch veel beter Illusion is illusion niet meer eh. 2 levels allebei dezelfde muziek... -> dat vinden velen zo! Maar komende zaterdag komt Illusion weer heel dicht tegen hoe het vroeger was. Vooral op muziekaal gebied! Vandaar dat een bezoek aan Memories meer dan de moeite waard is!
djaxxie kvm schreefdjaxxie schreefLestat schreefWie maakt die affiches eigenlijk ? Ik vind ze wel knap gemaakt. Ik vind wel dat Seelen en Christophe maar vreemde namen zijn op de affiche, ne franky kloeck past daar toch veel beter Illusion is illusion niet meer eh. 2 levels allebei dezelfde muziek... -> dat vinden velen zo! Maar komende zaterdag komt Illusion weer heel dicht tegen hoe het vroeger was. Vooral op muziekaal gebied! Vandaar dat een bezoek aan Memories meer dan de moeite waard is! Jaja, dat weet ik! Vooral de carat reunion is feest ๐