Ultimate_Focker Schitterend feest altijd... Zowel boven als beneden klasse-muziek, ma de sluiting van Jean maakt de avond wel compleet !!! :-o 8)
Ultimate_Focker Dj Devyd schreefDit is idd het leukste concept dat ze hebben lopen Bwa pas op !!! Over het algemeen is elke zaterdag wel meer als geslaagd zne @ Illusion !!! Alleen de Love is me momenten iets minder !!! ๐ Grtz
Kelly montana schreefin de ground level vind ik het pakken beter als met de level met de classix ! Bangelijke zinsbouw :? de setjes van Level Classix zijn echt super voor in de auto, niks beter dan in de file staan met goeie muziek :mrgreen:
Retro_Addict dj_neo schreefRetro Addict schreefleuke feetsjes maar vaak dezelfde platen gedraaid Waar niet? ๐ en nog vaker op illusion vind ik
A-TOM-X Retro Addict schreefleuke feetsjes maar vaak dezelfde platen gedraaid Het zijn dan ook de trancehits die gedraaid worden dan is het ook normaal dat het merendeel dezelfde platen is he. Als men afwijkt van de hits dan vindt men het weer niet goed omdat de muziek te onbekend was, pfff het is altijd iets.
Disco_Stu A-TOM-X schreefRetro Addict schreefleuke feetsjes maar vaak dezelfde platen gedraaid Het zijn dan ook de trancehits die gedraaid worden dan is het ook normaal dat het merendeel dezelfde platen is he. Als men afwijkt van de hits dan vindt men het weer niet goed omdat de muziek te onbekend was, pfff het is altijd iets. De hits hoor je al genoeg. Geef mij maar van die lekker donkere & wazige trance & progressive van philip & jean in de vroege uurtjes.
dj_neo Dan is te onbekend en te donker voor een gewone memories avond, en dan beginnen ze ook te zagen ๐ Memories is justekes vre goe, mag blijven zoals het is. Ik blijf het beste feestje van de maand vinden. ๐
A-TOM-X Disco Stu schreefA-TOM-X schreefRetro Addict schreefleuke feetsjes maar vaak dezelfde platen gedraaid Het zijn dan ook de trancehits die gedraaid worden dan is het ook normaal dat het merendeel dezelfde platen is he. Als men afwijkt van de hits dan vindt men het weer niet goed omdat de muziek te onbekend was, pfff het is altijd iets. De hits hoor je al genoeg. Geef mij maar van die lekker donkere & wazige trance & progressive van philip & jean in de vroege uurtjes. Daar zijn dan ook de vroege uurtjes voor! Op die platen vul je geen Illusion meer, die tijden zijn helaas voorbij.
Disco_Stu En dat is net het jammere van de scene tegenwoordig. En ook de reden waarom ik bijna niet meer in van die soort discotheken kom. Met een hoop commerciele nest krijg je de tent vol en het dak er af. Maar als er ECHTE muziek gedraait wrodt kijken de mensen raar op van wat is dat hier allemaal.
A-TOM-X Disco Stu schreefEn dat is net het jammere van de scene tegenwoordig. En ook de reden waarom ik bijna niet meer in van die soort discotheken kom. Met een hoop commerciele nest krijg je de tent vol en het dak er af. Maar als er ECHTE muziek gedraait wrodt kijken de mensen raar op van wat is dat hier allemaal. Dus gij bepaalt wat ECHTE muziek is? De muziek op Memories is zeker niet commercieel, toen die platen net uit waren werden ze elke week in Illusion gedraaid en bijna nergens anders. Nu alle clubs al jaren retroparties organiseren wordt die muziek plots overal gedraaid. Illusion was wel de pionier van deze muziek dus waarom dat nu plots veranderen?
Stanne A-TOM-X schreefDisco Stu schreefEn dat is net het jammere van de scene tegenwoordig. En ook de reden waarom ik bijna niet meer in van die soort discotheken kom. Met een hoop commerciele nest krijg je de tent vol en het dak er af. Maar als er ECHTE muziek gedraait wrodt kijken de mensen raar op van wat is dat hier allemaal. Dus gij bepaalt wat ECHTE muziek is? De muziek op Memories is zeker niet commercieel, toen die platen net uit waren werden ze elke week in Illusion gedraaid en bijna nergens anders. Nu alle clubs al jaren retroparties organiseren wordt die muziek plots overal gedraaid. Illusion was wel de pionier van deze muziek dus waarom dat nu plots veranderen? Daar gaat het wel over. Wat zijn hitjes ? Toen ze destijds bvb een Jam & Spoon speelden maalde er niemand over. Het was een typische Illusion plaat en het dak ging er af mor als ge da nu beziet bestaat er niks commercieler dan zo'n platen. Tis gewoon nu vรฉรฉl moeilijker geworden om voor iedereen goe te doen vanwege het (te ?) grote aanbod aan platen en genres en het verschillend soort van publiek.
Disco_Stu Tuurlijk bepaal ik dat niet.Begrijp me niet verkeerd. Wat ik daarnet zei was niet als reactie over de memories avonden maar over de clubscene van het moment. Als het over de groundlevel van vroeger gaat moeten ze inderdaad niet veranderen want daar hoorde je inderdaad trance die je toen nog nergens anders hoorde. Maar de level vindt ik buiten de eerste 2 รก 3 anders toch zeer commercieel.
dj_neo Man man man, sommige zouden eens moeten gaan op de retro arena in den bocca in destelbergen of retro avond in kokorico ofzo en dat eens vergelijken met Memories in illusion. Ge zult Illusion de hemel inprijzen dan :mrgreen: Maja, als ge vergelijkt met verleden dan jah, is er iets nog zo goed? Ik denk van niet dusja ๐