Stanne Fieneke schreef@ Stanne: Veel van dat Illy volk kwam vroeger ook in Carat, daar zullen dan wss nog wel wat verhalen opduiken :mrgreen: Pfff, soms denk ik dat da ni mer relevant is om die dingen te vertellen. Kheb nog flink wa anekdotes mor die ga ik hier ni posten want ik zie dat daar geen behoefte aan is. The times.....they are changing my friend(s).
djaxxie Fieneke schreefdjaxxie schreef. schreef Lol bekijk je eigen post eens Allee , ge gaat toch ni ontkennen dat het hier zwaar aan het veranderen is eh... als jullie die weg opgaan cava maar dan moogde de meeeste members ni kwalijk nemen da ze hun gedacht zeggen zekers...Wij nemen u dat niet kwalijk, totaal niet zelfs. Maar overdrijven moet ook niet. In den tijd op het illusionforum en op Feeste.be was het echt een PAK erger Srr maar , wat een vergelijking :?
Christophe Fieneke schreefE forum is e forum he maat, ni muggeziften of pets pets op de poep :twisted: Wie vroeg er zich weeral af waarom we het Illusionforum sloten 😃 😉
Stanne Fieneke schreefE forum is e forum he maat, ni muggeziften of pets pets op de poep :twisted: Kweet ni. Op andere fora horen of zien ze mij toch ni. En zo wil ik da houden. Mss kan jij "de Illusionisten" die gaan afzakken filteren op leeftijd ? Liefst ni te veel sno***en of pets pets op de BLOTE poep :mrgreen:
Dj Devyd mannekes stopt nu eens... tis door zo een geleuter dat men het Illusion-forum afgeschaft heeft der is ook nog zoiets als een "Off-Topic sectie" voor al uw uitspattingen
Aurélie Ik heb niks tegen geleuter en gezever maar ik denk niet dat dit daar de juiste plaats voor is. Kunnen jullie geen eigen zeverforum oprichten en de inhoudelijke posts hier plaatsen :twisted: ?
bouq Aurélie schreefIk heb niks tegen geleuter en gezever maar ik denk niet dat dit daar de juiste plaats voor is. Kunnen jullie geen eigen zeverforum oprichten en de inhoudelijke posts hier plaatsen :twisted: ? Amen to that ..
Fieneke christophe schreefFieneke schreefE forum is e forum he maat, ni muggeziften of pets pets op de poep :twisted: Wie vroeg er zich weeral af waarom we het Illusionforum sloten 😃 😉tut tut, op het illusionforum wassek zéér braaf geworden 8) 😉
Fieneke Stanne schreefFieneke schreefE forum is e forum he maat, ni muggeziften of pets pets op de poep :twisted: Kweet ni. Op andere fora horen of zien ze mij toch ni. En zo wil ik da houden. Mss kan jij "de Illusionisten" die gaan afzakken filteren op leeftijd ? Liefst ni te veel sno***en of pets pets op de BLOTE poep :mrgreen:Filteren, filteren... Daar zijn mods voor :mrgreen:
Fieneke Dj Devyd schreefmannekes stopt nu eens... tis door zo een geleuter dat men het Illusion-forum afgeschaft heeft der is ook nog zoiets als een "Off-Topic sectie" voor al uw uitspattingenIndeed, was het juist aan het denken toen ik al die reacties zag :mrgreen: Edit: wie komt de events hier in feite posten? Kzou graag op de hoogte blijven van de feesjes :mrgreen:
bouq Fieneke schreef Edit: wie komt de events hier in feite posten? Kzou graag op de hoogte blijven van de feesjes :mrgreen: niemand nie .. :mrgreen: wij worden oud .. wij feesten ni meer .. wij zeveren over vroeger op een forum 8)
montana membernight vrijdag 30-11-2007 22:00 Kane 00:00 Jan 01:30 Wout 03:00 Nico membernight zaterdag 30-11-2007 22:00 kane 24:00 jan 02:00 franky 04:00 wout 06:00 nico 08:00 jean
pooley Fieneke schreefE forum is e forum he maat, ni muggeziften of pets pets op de poep :twisted: eu juist niet, hoe kunt ge dit vergeljken met 1 of ander forum... de miserie begint al
Christophe Fieneke schreef Edit: wie komt de events hier in feite posten? Kzou graag op de hoogte blijven van de feesjes :mrgreen: Dat is niet echt de bedoeling van dit forum denk ik hé Fien...daar zijn er andere voor. Wil je op de hoogte blijven? www.illusion.be/partyinfo.php ...zo simpel is het eigenlijk...
Fieneke Oh, maar dacht dat de site zelf ook off line was :oops: :oops: De bedoeling van dit forum? Bwaa, er worden bij parties ook genoeg parties gepost. @Pooley, kzal zwijgen ze :roll:
Fieneke djaxxie schreefFieneke schreef @Pooley, kzal zwijgen ze :roll: :thumright:Voor u hou ik me niet in ze 😉