quincy Na PHI-PHI (Extreme, At the villa) kan ik als 2de guest voor 21 maart niemand minder dan MICHAEL FORZZA (Pulse Factory, Belfunk) aankondigen 8)
Troggers dolphin alaska schreefWoehoe misschien troggers & dolphin alaska re-united dan... Alleszins troggers, scheef geraken staat weer op de agenda ๐ en niet trunten nu, direct een fles.. opgelet voor t morsen hehe ๐ Direct een fles. Niet morsen kan ik vaneigenst nie garanderen. ๐ Mbt tot da fotoke van de affiche van de eerste editie op de myspace: die affiche heb ik nog steeds hangen. ๐
quincy website/myspace online: www.myspace.com/rebuildingconcept staan al enkele leuke reacties op ๐
quincy Enkele filmples die opgenomen geweest zijn op Rebuilding Mondays in Bocca Destelbergen (met dank aan Elkewelke): film 1 film 2 film 3
Alpha Nice! 't is nog ver weg maar ik ga toch proberen er ook bij te zijn! Een concept als dit verdient full support want de progressive feestjes zijn schaars dezer dagen... Bestaat het Emotionz concept van Novak nog?
Flasheur Alpha schreefNice! 't is nog ver weg maar ik ga toch proberen er ook bij te zijn! Een concept als dit verdient full support want de progressive feestjes zijn schaars dezer dagen... Bestaat het Emotionz concept van Novak nog? begin dit jaar was er een editie daarvan in de silo meen ik mij te herrineren. en vaag erges heb ik gehoord dat dees feestjes zeker terug komen..maar waar was da weer.. aiai
quincy idd zelfs 2 edities, de eerste met Tigerskin, de 2de was met Sasse van Moodmusic ... feit is: er zijn weinig tot geen extreme minded feestjes of concepten in ons land (en zeker niet in regio Aalst/Affligem), dus alle support is welkom ๐