Stanne Kzen ook te laat dedju Wa ik zeker nog is terug wil horen: Weathermen - Poison Robin S - Show me Love Nomad - Devotion Gingen die ni op de Legend gespeeld worden door Bouq ? Da ging me nen Bacardi - Sprite (of zoiets) kosten ๐
De_Mot Deze zou er ook wel in mogen... ๐ Chakra - Let your body talk Fierce Ruling Diva - Rubb it In Kuadra - La Onda Phrenetic System - Wayferer
Nostalgie90 Enkele vergeten oudjes graag; Timeless Spice Timeless Space (Mix) Gems For Jem - Lifting Me Up Techno Junkies - Trip To E-Land (Fly Out Mix)
Paintface weet niet of dit echt in het setje past... maar toch een beestige plaat Dream Concept - Shy Kid
ThaMan Laat maar komen, ik noteer ze allemaal en laat dan weer iets weten. De 1ste mix is bij deze af.. alleen nog uppen normaal !
Dj_Sven_Larsson ThaMan schreefLaat maar komen, ik noteer ze allemaal en laat dan weer iets weten. De 1ste mix is bij deze af.. alleen nog uppen normaal ! Das verdekke snel, laat dat mixke maar zo snel mogelijk komen!! 8)
ThaMan This Is Legend - Volume 01 80 minutes of Pure Retro - Click, Click, Click & Burn :o)) Legends-Intro A Homeboy A Hippie and A Funky Dredd-Total Confusion (Heavenly Mix) Bobby Konders-Nervous Acid Meng Syndicate-Sonar System (Aw Aw) Eurythmics-Sweet Dreams (Nightmare Remix) The Night Writers-Let the Music (Use You) Ransom-My Dance Major Problems-Murder (25 to Life Mix) Canyon-Move (NBG's Club Remix) OT Quartet-Hold that Sucker Down Una-Emotion Traikos Trax-Gimme A Mother---in E Dancer-Grab the Beat Fuse vs LFO-Loop Jam and Spoon-Odyssey to Anyoona S Jey and Andrew -Hitchcock Point Blank-Mengs Theme (Original Mix) Push-Universal Nation (Original Mix) Carlos-The Silmarillia Coloured Vision-Violet Rain Humate-3.2 Volume 02 .... Soon ! Keep them suggestions comming... Thx to Retroclassix
back_to_the_90s ik wist dak nog ni moest gaan maffe ๐ spel is binne se,direkt is beluisteren. simpel coverke gemaakt,meer moet da ni zijn. dikken bal Thaman :thumright: Edit : da smaakt naar nog ๐ laat volume 2 maar komen ๐
funkadelic_groovestar ben ook wel eens benieuwd naar het resultaat. Maar hij vraagt bij mij naar het paswoord als ik hem omzet met Winrar :? Zou iemand mij hiermee kunnen helpen ๐ Groetjes
Stanne Bij mij vraagt hij da ook. dat mijn evaluation copy van WINRAR verlopen is nondedju ๐ Sebiet hebbek nog stress :mrgreen:
foolish_mind funkadelic groovestar schreef resultaat. Maar hij vraagt bij mij naar het paswoord als ik hem omzet met Winrar :? Zou iemand mij hiermee kunnen helpen ๐ Pass : volume02 Dikken bal thaman ๐ Staat hier volen bak te spelen Meer van dat zou ik zeggen ๐
Sirocco poehaaaaa schreefRachmad Project - A lot of Love Jaaa, helemaal mee eens. Super plaat die niet veel mensen kennen. Mijn verzoek voor deel 2, om dan toch maar in de outland stijl te blijven: Incogdo "Simply Just A Ventage" Spiritual Records Btw hoes is klasse thaman. Moet nog even de tijd vinden om te luisteren maar review komt eraan.
ThaMan Op sommige momenten geen makkelijke opdracht maar daar doen we het voor he ! Anyway de comments zijn altijd nice om te lezen en bij deze is de selectie voor Volume 02 alvast de deze Nomad - Devotion Chakra - Let your body talk Techno Junkies - Trip To E-Land (Fly Out Mix) Rachmad Project - A lot of Love Pure - Rebirth Dream Concept - Shy Kid Incogdo "Simply Just A Ventage Antares met Pfirisch heb ik helaas niet !