dj_neo back to the 90's schreefah dus ik ben ni den enige..... dacht al dak die per ongeluk gewist had :oops: kijk junk ook eens. Ik heb het gevonden ๐
back to the 90's dj_neo schreefkijk junk ook eens. Ik heb het gevonden ๐ bij deze is dat dus in orde ๐ thx.......
Puncher ik zou die mail ook wel willen ontvangen Thaman, allways in search for essentials. de vorige 3 waren zeker de moeite
Dj Sven Larsson Heb net uw 2de en 3demix beluisterd, en het zit weer sterk in mekaar man. En het was wederom geen simpel opdracht, ik sta weer versteld!!
ThaMan Is een teken dat ze niet zijn aangemeld met een geldig email adres... indien de mail niet is aangekomen PB me even. ๐
Stanne Thaman, hoe loopt uw mix verhaal verder ? Suggesties hier posten en de rest via de "nieuwe oefening" zoeken ? Of sowieso niks meer ?
ThaMan We blijven hier suggestie's geven... dus de suggestie's voor VOL 06 mogen binne sijpelen... VOL 06: NEW BEAT VOL 07: PURE ACID HOUSE VOL 08: CHICAGO TRAX Avoila kunnen we weer verder ๐
bouq voor vol. 6: Kash In The East - Kamaleio of New Beat Generation - Suck The Beat voor vol. 7: even over denken voor vol. 8: Tyree - Acid Over