Fieneke ThaMan schreefGe kunt er ook op klikken he Fieneke, dan staat em praktisch naast u πBlond... :oops: @Freggel: Dude, die eerste foto is ZALIG @Ads: pat pat :twisted:
freggel Fieneke schreefThaMan schreefGe kunt er ook op klikken he Fieneke, dan staat em praktisch naast u πBlond... :oops: @Freggel: Dude, die eerste foto is ZALIG @Ads: pat pat :twisted: asset een ferm madam was geweest had ik et ook wss zalig gevonden π
freggel mja der was er nog ene van dizelfde dag π dak op zo e wiebel dingske zit van ne speeltuin, ma die helmk toen gewist, omdat ik die te scheef vond, kheb da nu nog altijd spijt van :lol:
bouq god damn .. der sta teveel van mij op't net, vanwaar komt den deze nu weer ? π afin, zo liep ik erbij als leiding op een kamp .. daar moet ne mens al eens meer den stoere tarzan uithangen :roll:
bouq Fieneke schreefGe zijt mijn vriendje op netlog he π ahja .. da's lang gelejen da'k da nog is heb bezien π
djginod Fieneke schreefHyves???? π Ja, Hyves.... is zelfs uitgeroepen tot de populairste site van 2007 in Nederland ! 8)