Ik geloof t bijna zelf ni als ik t aan t typen ben maar toch is t echt gebeurd π
We kwamen van Illusion, en gingen naar Outline gaan op ne goeie zondagmorgen. Eerst nog rap thuis gestopt, want begon wa moe te worden :mrgreen: en daar wa van de lokale vloeibare drank gepakt :alien:
't Was dan nog een kwartier rijden tot in Outline, en normaal schiet da ding pas in gang na zo'n kwartier. Ideaal dus π want zo moesten we niks meepakken.
Kom in Diest aan, pets, controle :eek: Lokale politie, auto aan de kant, hond in auto :cat: , ik in de combi, die 2 meiskes die'k bijhad andere combi in. Eerst blazen, niks positief natuurlijk :mrgreen: Ben ni zo voor alcohol π Dan zo een ganse uitleg, wat kwam ik doen, vanwaar kwam ik enz enz... t Was putteke winter, ik had enkel t-shirt aan en zweten als een rund :cheers:
Mijne uitleg was nog vrij deftig, kheb t altijd al goe kunnen uitleggen :mrgreen: en ik mocht doorrijden (in politietaal : "beschikken" :scratch: )
Keiblij natuurlijk ... maar da kwartierke inwerkperiode was al lang om :king: Zo scheef als ne gieter rij ik daar dan verloren (kwam daar elke zondag :lol: dus kan je weten in welke staat ik was π)
Kom aan andere kant van Diest uit, en na zo ne rare bocht : controle :eek:
Deze keer de rijkswacht (in dien tijd had je nog 2 soorten ambetanterikken :mrgreen: ) : heel de boel opnieuw, blazen enz, verhaaltje vertellen, blabla :roll: En megaveel moeite doen om er deftig en respectabel uit te zien π, terwijl van binnen mijn hersenen aan t smelten waren π
Na 10 min mocht ik alweer "beschikken" :mrgreen: alhoewel ik geen 10 meter ver meer kon zien, en 3 keer moest proberen de deur van mijne auto vast te pakken :lol:
In die geweldige zweeftoestand en na 2 keer door da net te zijn geglipt, totale euforie natuurlijk π Nog altijd scheef, in volle glorie en overmoed ben ik terug naar die 1ste controle gereden, want ik vond natuurlijk nog altijd de weg ni naar outline (kweet, naar die controle wel, maar da was op de ring :cheers: dus kon ni echt mis rijden), ga daar aan de kant, megacool da raamke naar beneden 8) en vraag diene flik of em weet waar de outline is :lol:
Dit moet ik toch even kwijt : vriendelijke flikken in Diest, want die gast heeft mij de weg naar outline gewezen :mrgreen: (was trouwens maar 500 meter voorbij die controle :lol: maar met mijn scheef gezicht vond ik da blijkbaar niet π)