Sunreezer Vandaag staat er hier in onze krant een artikel over jo casters, de man die eind jaren 80 een plaatje op verkeerde snelheid draaide en zo de new beat in gang zette. Hij schreef ook het new beat "themalied" "move your ass and feel the beat" Zelfs de naam Boccaccio komt in her artikel voor! Ik zal het snel eens proberen inscannen!
Sunreezer nee het nieuwsblad, daar zitten nu ieder week zo boekjes bij over belgische zaken die iets betekent hebben. Nu ging het ook over muziek.
ThaMan Jo Casters... met zijn brilleke ? ik denk dat em in den tijd den chief ofzo was van Antler Subway, en dat em eigenlijk geen hol te maken had met de "erotic dissidents", omdat deze tunes volledig geproduced waren door Morton, Sherman & Bellucci.
Gert ThaMan schreefJo Casters... met zijn brilleke ? ik denk dat em in den tijd den chief ofzo was van Antler Subway, en dat em eigenlijk geen hol te maken had met de "erotic dissidents", omdat deze tunes volledig geproduced waren door Morton, Sherman & Bellucci. Jo Caster is Morton !!! Belucci is Roland Beelen, dat was de baas van Antler Subway.